دانلود Mad Productivity 0.0.2 – نرم افزار برنامه‌ریزی انجام امور روزانه

دانلود Mad Productivity 0.0.2 - نرم افزار برنامه‌ریزی انجام امور روزانه

 

دانلود Mad Productivity

| نرم افزار برنامه‌ریزی انجام امور روزانه |

 

Mad Productivity 0.0.2 نام یک مجموعه نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، شما می‌توانید برای انجام بسیاری از امور روزانه خود برنامه‌ریزی کرده و با بهره‌وری بیشتری به کارها رسیدگی کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا ساعات کاری خود را با دقت و جزئیات بالا برنامه‌ریزی کنید و امور مختلف را درست به‌موقع و به شکل صحیح انجام دیهد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که انجام کارها طبق اصول و برنامه‌ریزی برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار است، این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به یک مجموعه حرفه‌ای برای رسیدن به این هدف دسترسی داشته باشید.

با این نرم افزار، همه کاربران می‌توانند یک ورژن بسیار منظم‌تر از خود را برای انجام کارها عادت دهند. این نرم افزار مجموعه‌ای از امکانات کاربردی را در خود جای داده که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید برای انجام هریک از امور روزانه خود برنامه‌ریزی کرده و کارها را در زمان و شکل درست انجام دهید. به عنوان مثال، یکی از امکانات پرکاربرد این برنامه قابلیت ثبت و مدیریت امور مختلف و روزانه است که می‌توانید طبق این لیست، ساعات مختلف روز را برنامه‌ریزی کرده و تمام کارها را به درستی پیش ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Mad Productivity را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mad Productivity :

– امکان یادداشت‌برداری حرفه‌ای

– دارا بودن لیست انجام کارها

– امکان مدیریت زمان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mad Productivity.cover1  300x152 - دانلود Mad Productivity 0.0.2 - نرم افزار برنامه‌ریزی انجام امور روزانه Mad Productivity.cover2  300x152 - دانلود Mad Productivity 0.0.2 - نرم افزار برنامه‌ریزی انجام امور روزانه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR