دانلود Nemetschek Allplan 2022.1.0 x64 – نرم افزار طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی ساختمان

دانلود Nemetschek Allplan 2022.0.6 x64 - نرم افزار طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی ساختمان

 

دانلود Nemetschek Allplan

| نرم افزار طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی ساختمان |

 

Nemetschek Allplan 2022.1.0 x64 نام یک محصول نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه طراحی و مدل‌سازی ساختمان و اجزای آن به صورت سه‌بعدی است که مهندسین عمران و معماری می‌توانند آن را به عنوان یک ابزار موثر و مفید مورد استفاده قرار دهند. این نرم افزار در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه، امکاناتی جامع و پیشرفته را در خود جای داده و مهندسین به خوبی می‌توانند از این امکانات برای مدیریت و طراحی هرچه بهتر مدل‌ها بهره ببرند. ابزاری که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، راهکار نرم افزاری جدیدی برای معماران، مهندسان و پیمانکاران سازه‌های عمرانی است که از آن می‌توان برای طراحی و ترسیم انواع مدل‌‌ها و ایده‌ها بهره گرفت. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا، ساده و یکپارچه است که جریان‌های کاری شما را با هم ادغام کرده و تا حد بسیار زیادی در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

از زمان اولین عرضه این برنامه تاکنون که بیش از 3 دهه گذشته، این ابزار توانسته به یک ابزار قابل اطمینان برای معماران، مهندسان معماری و پیمانکاران ساختمان بدل شده و امکاناتی جامع برای ترسیم پلان‌های سازه‌ای، مدیریت اطلاعات ساختمان و … را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این برنامه، در واقع یک اپلیکیشن جدید CAD برای بخش ساخت و ساز است که در صنعت EC کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده است و می‌تواند با امکاناتی که دارد، در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. برخلاف گذشته ک هبسیاری از طرح‌ها و مدیریت امور طراحی و ساخت و ساز به صورت دستی انجام می‌شد، امروزه این وظیفه بر عهده نرم افزارهای پیشرفته‌ای است که می‌تواند تا حد زیادی انجام امور را ساده‌تر کرده و دقت آن‌ را بالا ببرند. در این مطلب، یکی از بهترین ابزارهای این حوزه را برای شما عزیزان آماده کرده و توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Nemetschek Allplan را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nemetschek Allplan :

– امکان تعریف آسان و سریع پروژه‌ی جدید با قابلیت مدیریت پروژه‌های قبلی

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان ایمپورت و اکسپورت کردن پلان‌ها

– امکان استفاده از اجزای مختلف ساختمان برای طراحی و ترسیم مدل‌های 3 بعدی ساختمان‌ها

– امکان طراحی سازه‌های فولادی، بتنی و … به صورت چند طبقه

– امکان طراحی پنجره‌ها، طبقات مختلف، دیوارها و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nemetschek Allplan.cover1  300x170 - دانلود Nemetschek Allplan 2022.1.0 x64 - نرم افزار طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی ساختمان Nemetschek Allplan.cover2  300x164 - دانلود Nemetschek Allplan 2022.1.0 x64 - نرم افزار طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی ساختمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.80 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR