دانلود PHP Generator for MySQL Professional 18.3.0.3 – تولید کدهای پی اچ پی از پایگاه های داده MySQL

دانلود PHP Generator for MySQL Professional 16.9.0.5 - تولید کدهای پی اچ پی از پایگاه های داده MySQL

 

دانلود PHP Generator for MySQL

| تولید کدهای پی اچ پی از پایگاه های داده MySQL |

 

PHP Generator for MySQL Professional 18.3.0.3 نام یک ابزار عملی، مفید و موثر است که شما را قادر می‌سازد با چند کلیک ساده، وب‌سایت‌های خود را از پایگاه داده‌های MySQL تولید کنید. به کمک این نرم افزار، شما هیچ‌ نیازی تسلط بر کدنویسی PHP ندارید؛ چرا که با چند کلیک ساده می‌توانید از پایگاه داده‌های خود، کدهای PHP را به صورت خودکار ایجاد کرده و از آنان برای تولید وب‌سایت‌های خود بهرمند شوید. وب‌سایت‌های ساخته شده، به کاربر این امکان را می‌دهد که در رکوردهای پایگاه داده ویرایش کرده و و تمامی جداول و ارتباط‌های آنان را مشاهده کند.

اولین گام لازم برای کار با این نرم افزار، اضافه کردن کانکشن برای راه‌اندازی است. در ادامه شما با انتخاب دیتابیس، می‌ـوانید جداول جدید ایجاد کرده و کوئری‌ها را اجرا نمایید. با تولید کدها و اسکریپت‌های وب‌سایت، شما همچنین می‌توانید ظاهر وب‌سایت را مطابق با سلیقه خودتان تغییر داده و با تولید کدهایی با کیفیت بالا و قابل فهم، دانش شما را در درک مفاهیم برنامه‌نویسی وب افزایش می‌دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PHP Generator for MySQL Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PHP Generator for MySQL :

– رابط کاربری زیبا و قابل فهم

– سادگی در استفاده

– امکان شخصی‌سازی نتایج با کدهای HTML

– امکان تغییر در اسکریپت‌های تولیدی

– پشتیبانی از جدیدترین نسخه‌های MySQL

– دارا بودن راهنمای راه‌اندازی

– امکان تولید کدهای RSS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR