دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets 4.8.9 Final Unlocked – نرم افزار بهبود مصرف باتری اندروید

دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets 4.4.5 - نرم افزار بهبود مصرف باطری اندروید

 

دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets برای اندروید

| نرم افزار بهبود مصرف باتری اندروید Unlocked |

 

DU Battery Saver PRO & Widgets 4.8.9 Final Unlocked نام نرم افزاری محبوب، شناخته شده و بسیار قدرتمند، در زمینه مدیریت مصرف باتری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا شما هم از مصرف بالای باطری در دستگاه های اندرویدی خود گله مند هستید؟ نگران نباشید ! چرا که نرم افزار خارق العاده ی DU Battery Saver PRO می تواند به گونه ای جادویی در مصرف باطری دستگاه شما صرفه جوئی کرده و عمر باطری آن را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهد. از آن جا که امروزه کاربران از دستگاه های هوشمندی خود برای امور مختلفی همچون وبگردی، استفاده از شبکه های اجتماعی، بازی کردن، مطالعه کتاب و ... استفاده می کند، تخلیه سریع باطری یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند. بسیاری از کاربران همواره یک دستگاه پاور بانک را در کیف خود حمل می کنند تا در مواقع اضطراری، مشکل باطری را حل کنند. اما آیا تا به حال به این فکر بوده اید که بتوانید با راهکاری سودمند، مصرف باطری خود را کاهش دهید؟ در بسیاری از موارد شما از عملکرد یک نرم افزار در پس زمینه باخبر نیستید، در حالی که ممکن است همین نرم افزار علت اصلی تخلیه سریع باطری شما باشد !

DU Battery Saver PRO & Widgets شما را قادر می سازد در مصرف باطری دستگاه های اندرویدی خود تا حد قابل ملاحظه ای صرفه جوئی کنید و از تخلیه بی رویه آن جلوگیری کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نسخه حرفه ای و پولی نرم افزار DU Battery Saver PRO را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم که با تعداد دانلود بیش از 500 میلیون مرتبه، توانسته امتیاز 4.6 را در گوگل پلی استور به خود اختصاص دهد، این امتیاز نشان دهنده ی یک موفقیت بی نظیر در زمینه اپلیکیشن های مدیریت و بهینه سازی مصرف باطری در دستگاه های اندرویدی است که به شما پیشنهاد می کنیم جزئیات بیشتر پیرامون عملکرد این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه فرمائید.  هم اکنون می توانید نرم افزار DU Battery Saver PRO & Widgets را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DU Battery Saver PRO & Widgets :

– بهینه سازی هوشمند مصرف باطری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی با تنظیمات اختصاصی شما

– امکان تغییر اتوماتیک تنظیمات بر حسب تغییرات درصد باطری

– امکان تغییر هوشمندانه پروفایل ها به صورت زمان بندی شده

– امکان بستن خودکار اپلیکیشن های پس زمینه

– امکان زمانی بندی های خودکار برای بستن اتوماتیک برنامه های در حال اجرا در پس زمینه

– امکان کاهش دادن فرکانس پردازنده جهت کاهش چشمگیر مصرف باطری

– جلوگیری از کاهش سریع درصد باطری گوشی های اندرویدی

– بهینه سازی مصرف باطری با تنظیمات هوشمندانه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DU Battery Saver PRO1 84x150 - دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets 4.8.9 Final Unlocked - نرم افزار بهبود مصرف باتری اندروید DU Battery Saver PRO2 84x150 - دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets 4.8.9 Final Unlocked - نرم افزار بهبود مصرف باتری اندروید DU Battery Saver PRO3 84x150 - دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets 4.8.9 Final Unlocked - نرم افزار بهبود مصرف باتری اندروید DU Battery Saver PRO4 84x150 - دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets 4.8.9 Final Unlocked - نرم افزار بهبود مصرف باتری اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR