دانلود Jan 0.4.2 – دستیار هوش مصنوعی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

دانلود Jan 0.4.2 - دستیار هوش مصنوعی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

 

دانلود Jan

| دستیار هوش مصنوعی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت |

 

Jan 0.4.2 نام یک دستیار هوش مصنوعی لوکال و آفلاین است که بدون نیاز به اینترنت در کامپیوتر کار می‌کند. در حالی که این روزها شاهد معرفی تعداد بسیار زیادی از دستیارهای هوش مصنوعی با ویژگی‌های شگفت‌انگیز هستیم، بد نیست که یک دستیار هوش مصنوعی آفلاین را هم در مواقع اضطرار در سیستم داشته باشیم تا بتوانیم حتی در مواقع در دسترس نبودن اینترنت هم از امکانات هوش مصنوعی بهره ببریم. یکی از مشکلاتی که سرویس‌های هوش مصنوعی دارند این است که نمی‌توان آن‌ها را سفارشی کرد؛ برای مثال فرض کنید که می‌خواهید دستیار هوش مصنوعی شما یک جواب کاملا اختصاصی را برای سوالات مخصوص شما داشته باشد. دستیار هوش مصنوعی که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید پاسخ‌ها را بسته به نیاز خود سفارشی کرده و در واقع دستیار هوش مصنوعی آفلاین و اختصاصی خود را داشته باشید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه ساده و سریع است. تنها کافی‌ست که این برنامه را نصب و در ادامه، مدل دلخواه هوش مصنوعی خود را از میان بسته‌های موجود دانلود کنید. با راه‌اندازی مدل انتخابی، شما آماده هستید که از قدرت واقعی دستیار هوش مصنوعی در رایانه شخصی خود استفاده کنید. بزرگ‌ترین برگ برنده‌ی این ابزار، حفظ احترام به حریم خصوصی کاربر است. از آنجا که این دستیار هوش مصنوعی آفلاین کار می‌کند، همه چیز بر روی سیستم شخصی شماست و دیگر هیچ نگرانی از بابت امنیت و ذخیره‌ی سوالات و پاسخ‌هایتان در سرورهای چت جی پی تی و … نخواهید داشت. در کنار این‌ها، شما می‌توانید هوش مصنوعی نصب شده را بسته به نیاز خود شخصی و سفارشی و پاسخ‌ها را خودتان تنظیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Jan را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Jan :

– امکان نصب مدل هوش مصنوعی در سیستم

– قابلیت سفارشی کردن دستیار هوش مصنوعی

– عدم نیاز به اینترنت و کارکرد آفلاین

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Jan.cover1  300x190 - دانلود Jan 0.4.2 - دستیار هوش مصنوعی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت Jan.cover2  300x190 - دانلود Jan 0.4.2 - دستیار هوش مصنوعی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 104 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR