دانلود TweakUIX 0.20.0 – نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی ویندوز 10 و ویندوز 11

دانلود TweakUIX 0.16.30 - نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی ویندوز 10 و ویندوز 11

 

دانلود TweakUIX

| نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی ویندوز 10 و ویندوز 11 |

 

TweakUIX 0.20.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و سبک به منظور شخصی‌سازی کردن تنظیمات در سیستم‌عامل ویندوز است. رابط گرافیکی این برنامه بسیار ساده و قابلیت کار با آن بسیار آسان است و کاربر به راحتی می‌توانید انواع مختلف تنظیمات ویندوز 10 یا ویندوز 11 را در محیط این ابزار مستقل ویرایش و شخصی‌سازی کند. Tweak UI، بخشی از Windows XP PowerToys بود که بیش از 2 دهه‌ی قبل توسط مایکروسافت برای اعمال تغییرات دلخواه کاربر در ویندوز 95 و اکس‌پی بود. از آن زمان به بعد، در دسترس نبودن چنین ابزاری در نسخه‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز حس می‌شد. اکنون، به عنوان یک پروژه متن باز، ابزاری در دسترس شما قرار می‌گیرد که امکانات فوق را به شکل تمام و کمال در ویندوز 10 یا ویندوز 11 برای شما به ارمغان می‌آورد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار رایگان و مستقل برای تغییر و شخصی‌سازی تنظیمات پیش‌فرض ویندوز است. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید خصوصیات مختلف ویندوز سیستم را تغییر دهید. به عنوان مثال، با این نرم افزار شما می‌توانید تنظیمات سیستمی، اطلاعات مربوط به بروزرسانی ویندوز، تنظیمات حریم خصوصی، دسترسی اپلیکیشن‌ها و … را به طور کامل از یک محیط مستقل کنترل و مدیریت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweakUIX را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakUIX :

– امکان دسترسی و ویرایش تنظیمات اساسی ویندوز 10 و ویندوز 11 از یک محیط مستقل

– قابلیت شخصی‌سازی کردن تنظیمات ویندوز 10 و ویندوز 11

– امکان تغییر در تنظیمات پیچیده‌ی ویندوز به ساده‌ترین روش

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweakUIX.cover1  300x227 - دانلود TweakUIX 0.20.0 - نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی ویندوز 10 و ویندوز 11 TweakUIX.cover2  300x227 - دانلود TweakUIX 0.20.0 - نرم افزار تغییر و شخصی‌سازی ویندوز 10 و ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 120 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR