دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC

دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC

 

دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای کامپیوتر

| بازی نشان نینجا |

| نسخه CODEX |

| نسخه کم‌حجم Mark of the Ninja: Remastered (FitGirl) اضافه شد… |

 

Mark of the Ninja Remastered بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Klei Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، فرصتی را مهیا می‌کند تا بتوانید به عنوان یک نینجای واقعی نقش‌آفرینی کرده و از اجرای مهارت‌های فوق‌العاده وی لذت ببرید! همه ما کلمه نینجا را به خوبی می‌شناسیم. اما شاید درک صحیح از ماهیت نینجاها، موضوعی باشد که بسیاری از آن بی‌اطلاع باشند. نینجاها در واقع به مزدوران مخفی در دوران ژاپن فئودال گفته می‌شد. آن‌ها، در جنگ‌های غیرمتعارف تخصصی ویژه داشته و عموما برای جاسوسی، نفوذ و یا قتل افراد مختلف استخدام شده و در قبال این ماموریت‌ها، پاداش دریافت می‌کردند.

در بازی کامپیوتری نشان نیجا؛ شما این فرصت را در اختیار دارید تا به عنوان یک نینجای واقعی نقش‌آفرینی کرده و با نمایش دادن مهارت‌های خود در این زمینه، مخالفین و دشمنان را از بین ببرید. یک نینجای واقعی، همچون یک قاتل خاموش در محیط تاریک حرکت می‌کند و بدون آنکه توجه افراد را به خود جلب کند، قادر است یک ماموریت بزرگ را با موفقیت به انجام برساند. رویکرد شما در بازی نیز باید به نحوی باشد که در برابر دشمنان واکنش درست از خود نشان داده و وظایف محوله را با موفقیت به پایان برسانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mark of the Ninja Remastered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mark of the Ninja Remastered1 300x169 - دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC Mark of the Ninja Remastered2 300x169 - دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC

 

Mark of the Ninja Remastered3 300x169 - دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC Mark of the Ninja Remastered4 300x169 - دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای PC

 

تریلر بازی Mark of the Ninja Remastered :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based On Mark.Of.The.Ninja.Remastered-CODEX ISO Release: Codex-Mark.Of.The.Ninja.Remastered.ISO (7,494,467,584 Bytes)
100% Lossless & MD5 Perfect: All Files Are Identical To Originals After Installation
NOTHING Ripped, NOTHING Re-Encoded
Smaller Archive Size (Compressed From 7 To 5.4 GB)
Installation Takes 1-1.5 Hours (Depending On Your System). Due To Specific Game Data, This Is A Very Long Installation Compared To Game Initial/Repack Sizes. Consider This Before Downloading And Installing
After-Install Integrity Check So You Could Make Sure That Everything Installed Properly
HDD Space After Installation: 8 GB (Up To 56 GB During Installation)
Language Can Be Changed In Game Settings
At Least 2 GB Of Free RAM (Inc. Virtual) Required For Installing This Repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz Processor (E6600)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT720 or AMD Radeon R7770 (1 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.18 + 5.69 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR