دانلود FotoSizer Professional 3.7.0.565 + Portable – نرم افزار تغییر اندازه تصاویر

دانلود FotoSizer 3.01.0.550 + Portable - نرم افزار تغییر اندازه تصاویر

 

دانلود FotoSizer

| نرم افزار تغییر اندازه تصاویر |

 

FotoSizer Professional 3.7.0.565 + Portable نرم افزاری سریع و قدرتمند، به منظور تغییر سایز و اندازه تصاویر به صورت تکی یا دسته جمعی است. این نرم افزار با ارائه راهکاری ساده، شما را قادر می سازد تا بتوانید صدها تصویر را در عرض چند دقیقه به سایز دلخواه خود تغییر دهید. امروزه شاهد به اشتراک گذاری وسیع تصاویر در جای جای شبکه اینترنت هستیم، اگر قرار باشد تصاویر را به صورت خام و یا سایز اصلی در اینترنت به اشتراک بگذاریم، بارگذاری و دانلود آن از سوی مخاطبین زمان و حجم بسیاری از اینترنت را هدر خواهد داد، بدین ترتیب بهترین راه برای به اشتراک گذاری تصاویر این است که در ابتدا اندازه یا سایز آنان را کاهش دهید. تصاویری که امروزه توسط دوربین های دیجیتال تهیه می شوند، دارای حجم بسیار بزرگی هستند، از این رو انتشار مستقیم آنان در شبکه اینترنت کار عاقلانه ای نیست و بهتر است که پیش از آن، در ابتدا اندازه آنان را تا حد معقول کاهش داده باشید.

در بسیاری از مواقع دیده شده است یک تصویر به علت بزرگ بودن سایز، حجمی بین 5 تا 10 مگابایت داشته است، آپلود چنین تصویری در اینترنت و امکان مشاهده آن از سوی مخاطبین کار دشوار و زمان بری است. نرم افزار Fotosizer، ضمن سازگاری کامل با انواع فرمت های گرافیکی، شما را قادر می سازد که تصاویر خود را به صورت دسته جمعی تغییر سایز داده و در ادامه شاهد کاهش حجم چشم گیر آنان باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FotoSizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FotoSizer :

– امکان تغییر سایز تصاویر برای ارسال از طریق ایمیل

– تغییر اندازه تصاویر متناسب با صفحات وب

– قابلیت تغییر اندازه دسته جمعی فایل ها

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت های گرافیکی

– مناسب برای تغییر اندازه تصاویر دوربین های دیجیتال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 + 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR