دانلود مانکن 4.6.3 – نرم افزار تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل برای اندروید

دانلود مانکن 4.6.3 - نرم افزار تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل برای اندروید

 

دانلود مانکن برای اندروید

| نرم افزار تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل برای اندروید |

 

مانکن 4.6.3 نام یک نرم افزار ایرانی جدید و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به کاهش وزن خود اقدام نموده و به تناسب اندام رویایی خود دست یابند. همه ما حداقل برای یک بار هم که شده در طول عمرمان در رویای رسیدن به یک اندام ایده‌آل بوده‌ایم. ممکن است که تصویر اولیه این رویا، از تماشای یک رقابت ورزشی به ذهن ما خطور کرده باشد. اما هرآنچه که هست، باید این موضوع را مدنظر قرار داد که ورزش لازمه سلامتی بدن است و مشکل اضافه وزن در سنین بالا، می‌ـواند خطرات جدی را برای افراد در پی داشته باشد. اگر شما نیز تاکنون راهکارهای مختلفی را برای رسیدن به وزن دلخواه خود امتحان کرده و نتیجه مطلوبی را دریافت نکرده‌اید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم آخرین شانس خود را هم با مانکن امتحان کنید!

اپلیکیشن مانکن هیچ هزینه‌ای را برای شما در پی ندارد! شما با تعریف اطلاعات کلی در رابطه با خودتان و ویژگی‌های قد، وزن و …، می‌توانید برنامه غذایی و ورزشی مناسب را برای رسیدن به اندام ایده‌آل خود به دست آورید. فراتر از تبلیغات شگفت‌انگیز مانکن‌های تلویزیونی و یا فعالان حوزه مدلینگ لباس، باید بدانید که این دسته از اشخاص برای رسیدن به اندام سالم و ایده‌آل خود مدت زمان زیادی را صرف مراقبت و رسیدگی به آن کرده‌اند. اگر شما نیز از اراده کافی برای رسیدن به این اندام برخودار هستید، پیشنهاد می‌‌کنیم همین امروز ماکن را بر روی گوشی خود نصب کرده و به مانکن دلخواه خود تبدیل شوید! هم اکنون می توانید نرم افزار مانکن برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار مانکن :

– دارا بودن قابلیت کالری‌شمار برای نظارت کامل بر وزن و تناسب اندام

– امکان هدف‌گذاری برای رسیدن به وزن دلخواه و ارائه برنامه‌ غذایی و ورزشی بر اساس آن

– ‏ارائه تمرینات مبتدی تا حرفه ای در بخش تمرینات ورزشی

– دارا بودن امکان گام‌شمار برای محاسبه میزان سوزاندن کالری روزانه

– امکان تعیین شکل بدن برای فرم‌دهی به بازوها، عضلات ران و …

– تشخیص نوع استخوان‌بندی و تاثیرات آن بر اضافه‌وزن

– امکان محاسبه درصد چربی بدن و ارائه توصیه‌های مهم برای کاهش آنان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mankan1 84x150 - دانلود مانکن 4.6.3 - نرم افزار تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل برای اندروید Mankan2 84x150 - دانلود مانکن 4.6.3 - نرم افزار تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل برای اندروید Mankan3 85x150 - دانلود مانکن 4.6.3 - نرم افزار تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل برای اندروید Mankan4 84x150 - دانلود مانکن 4.6.3 - نرم افزار تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 12.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR