دانلود بازی Farm Heroes Saga 5.63.5 – قهرمانان مزرعه برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Farm Heroes Saga 4.0.18 - قهرمانان مزرعه برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Farm Heroes Saga برای اندروید

| بازی قهرمانان مزرعه برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Farm Heroes Saga 5.63.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی King است. اگر شما هم از سبک بازی‌های اکشن و نبردهای خونین خسته شده و به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قهرمانان مزرعه را از دست ندهید! بازی قهرمان مزرعه یک رکورد باورنکردنی را از نظر تعداد دریافت در گوگل پلی استور به ثبت رسانده و در واقع تاکنون بیش از 500 میلیون مرتبه توسط کاربران دانلود شده است! این رقم قابل ملاحظه و چشم‌گیر، بازی قهرمان مزرعه را در لیست موفق‌ترین بازی‌های محبوب در گوگل پلی استور قرار می‌دهد.

داستان این بازی بدین طریق آغاز می‌شود که یک راکون می‌خواهد سرزمین‌های ارزشمند کشاورزی را از بین ببرد. او همچنین تمامی محصولات کشاورزی که در مسیرش باشد را نیز به سرقت می‌برد. حال این وظیفه شماست که با ایفای نقش در قالب قهرمان مزرعه، آن را از نابودی و تخریب نجات دهید. هم اکنون می توانید بازی Farm Heroes Saga را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Farm Heroes Saga:

– سر و کار داشتن با انواع میوه‌ها و محصولات کشاوری

– چالش هیجان‌انگیز حرکات میوه‌ها با پازل‌های سرگرم‌کننده

– امکان تجربه ساعت‌ها گیم‌پلی لذت‌بخش

– قابلیت به دست آوردن پاداش‌های بسیار جذاب

– امکان رقابت با دوستان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Farm Heroes Saga1 90x150 - دانلود بازی Farm Heroes Saga 5.63.5 - قهرمانان مزرعه برای اندروید + پول بی نهایت Farm Heroes Saga2 90x150 - دانلود بازی Farm Heroes Saga 5.63.5 - قهرمانان مزرعه برای اندروید + پول بی نهایت Farm Heroes Saga3 90x150 - دانلود بازی Farm Heroes Saga 5.63.5 - قهرمانان مزرعه برای اندروید + پول بی نهایت Farm Heroes Saga4 90x150 - دانلود بازی Farm Heroes Saga 5.63.5 - قهرمانان مزرعه برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR