دانلود InstaMonitr 11.0 – نرم افزار مدیریت چند مانیتور در یک سیستم

دانلود InstaMonitr 11.0 - نرم افزار مدیریت چند مانیتور در یک سیستم

 

دانلود InstaMonitr

| نرم افزار مدیریت چند مانیتور در یک سیستم |

 

InstaMonitr 11.0 نام یک محصول نرم افزاری رایگان و کاربردی در زمینه مدیریت چند مانیتور در سیستم است. اگر شما هم صاحب یک سیستم کامپیوتری با دو مانیتور هستید، احتمالا در حال حاضر از تنظیمات پیش‌فرض ویندوز برای مدیریت نمایشگر اصلی و فرعی استفاده می‌کند. باوجود اینکه گاها این تنظیمات کافی به نظر می‌رسد، اپلیکیشن‌های جایگزین می‌توانند امکانات بیشتری را برای شما به ارمغان آورند. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمات شما عزیزان معرفی می‌کنیم، شما می‌توانید با جزئیات بسیار دقیق‌تری بر روی این تنظیمات مدیریت داشته باشید.

این نرم افزار به طور پیش‌فرض همزمان با روشن شدن سیستم اجرا می‌شود به شما اجازه می‌دهد تا از طریق منوی راست کلیک موس بتوانید به تنظیمات پیکربندی آن دسترسی داشته باشید. در این بخش، تعدادی از آپشن‌ها هستند که دست شما را برای تنظیمات دلخواه‌تان باز می‌کنند. برای مثال، این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در نمایشگر دوم، تمام و یا فقط بخشی از نمایشگر اول را نمایش دهید. در صورت تمایل، شما می‌توانید اپلیکیشن ویا پنجره دلخواه خود را به صورت اختصاصی در نمایشگر دوم به نمایش درآورید. علاوه بر همه این‌ها، نرم افزار فوق امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از نمایشگر دوم اسکرین‌شات بگیرید و تصاویر را به آسانی از پنجره و یا اپلیکیشن دلخواه خود ثبت و ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار InstaMonitr را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار InstaMonitr :

– امکان مدیریت کردن چند مانیتور در یک سیستم

– قابلیت نمایش پنجره یا صفحه اپلیکیشن دلخواه در نمایشگر دوم

– امکان تنظیم و پیکربندی ساده و آسان

– امکان نمایش صفحه نمایشگر اول در دوم (و یا بخشی از آن)

– دارا بودن امکانات پیکربندی مختلف

– توانایی ثبت اسکرین شات از نمایشگر (اول یا دوم)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

InstaMonitr.cover1  300x217 - دانلود InstaMonitr 11.0 - نرم افزار مدیریت چند مانیتور در یک سیستم InstaMonitr.cover2  300x217 - دانلود InstaMonitr 11.0 - نرم افزار مدیریت چند مانیتور در یک سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR