دانلود Honeyview 5.41 – نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز

دانلود Honeyview 5.41 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ Honeyview

| نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز |

 

Honeyview 5.41 اپلیکیشن جدیدی است که به واسطه آن، شما می‌توانید در نمایی زیبا و کاربرپسند تصاویر خود در ویندوز را به نمایش درآورید. همانطور که می‌دانید، ویندوز به حالت پیش‌فرض یک ابزار مخصوص را برای نمایش دادن تصاویر دارد که با امکاناتی محدود، به کاربر امکانی می‌دهد که بتواند تصاویر خود در فرمت‌های گرافیکی را مشاهده نماید. اگر که شما هم برای نمایش دادن تصاویر خود در ویندوز به یک ابزار جایگزین نیاز دارید که از فرمت‌های مختلفی همچون JPG, BMP, GIF, TGA, PNG, TIFF, PSD, CBR, DNG و … پشتیبانی کند، در این مطلب یک ابزار کاربردی و مخصوص به این کار را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

این برنامه، مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که نصب و راه‌اندازی آن نیز به شکلی سریع و ساده صورت می‌گیرد. این برنامه می‌تواند کلیه تصاویر مورد نظر شما را در قالب اسلایدشوهایی زیبا به نمایش درآورد و آن‌ها را در اندازه مورد نظر شما با قابلیت کنترل ساده و آسان به نمایش درآورد. علاوه بر این، شما می‌توانید با این برنامه تصاویر خود را به آسانی ویرایش کنید و آن‌ها را به دلخواه خود اصلاح و بهینه سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Honeyview را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Honeyview :

– امکان نمایش دادن تصاویر در قالب اسلایدشوهایی با افکت‌های بصری زیبا

– امکان نمایش دادن تصاویر در فرمت‌های JPG, BMP, GIF, TIFF, PSD و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– توانایی ویرایش، بهینه‌سازی، تغییر اندازه و چرخش عکس‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Honeyview.cover1  300x191 - دانلود Honeyview 5.41 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز Honeyview.cover2  300x247 - دانلود Honeyview 5.41 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.05 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR