دانلود نرم افزار ذکری – کتاب، مقاله و پرسش و پاسخ پیرامون قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای ویندوز

دانلود نرم افزار ذکری - کتاب، مقاله و پرسش و پاسخ قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای ویندوز

 

دانلود نرم افزار ذکری

| مجموعه کتاب، مقاله و پرسش و پاسخ پیرامون قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه – نسخه ویندوز |

 

نرم افزار ذکری 1.0 نام یک اپلیکیشن قدرتمند و جامع از مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام مخصوص سیستم عامل ویندوز است که یک مجموعه ارزشمند از محتوای مذهبی پیرامون قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را در پنج زبان عربی، انگلیسی، فارسی، ترکی و اردو در اختیار مسلمانان و شیعیان سراسر دنیا قرار می‌دهد. با گسترش کاربرد و تاثیر فضای مجازی و استفاده از نرم افزارهای مختلف در زندگی روزمره، می‌توان از همین بستر به منظور ارائه هرچه بیشتر و مفیدتر مسائل آموزشی در زمینه‌های مختلف استفاده کرد. نرم افزار ذکری، یکی از تازه‌ترین محصولات داخلی است که به همت مجمع جهانی اهل بیت (ع) تهیه شده و متن کامل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را در قالب پنج زبان مختلف در خود جای داده است. علاوه بر متن، شما مخاطبین عزیز می‌توانید به صوت کامل این سه گنجینه ارزشمند نیز دسترسی داشته و در صورت وجود سوال، به بخش پرسش و پاسخ مربوط به قرآن کریم، نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه متناسب با نوع سوال خود مراجعه نمایید.

همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، مجمع جهانی اهل بیت (ع) اقدام به تهیه و عرضه نرم افزاری کرد که توجه بسیاری از شیعیان دنیا را به همراه داشته است. نرم افزار ذکری را می‌توانید بر روی سیستم کامپیوتری خود در محل کار یا اداره نصب کرده و در هر زمان به یک نسخه کامل از صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و قرآن کریم دسترسی داشته باشید. نکته حائز اهمیت در رابطه با این برنامه، مستقل بودن آن از شبکه اینترنت است که امکان کار با آن در هر سیستمی را بدون هیچ محدودیتی فراهم می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید به متن، صوت و بخش پرسش و پاسخ مربوط به این کتب ارزشمند دسترسی داشته و در محیطی کاملا زیبا و کاربرپسند، به مطالعه این آثار گران‌بها بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار ذکری را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ذکری :

– دارا بودن متن کامل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه

– امکان شخصی‌سازی رنگ‌ها در محیط برنامه

– دارا بودن رابط گرافیکی بسیار زیبا

– پشتیبانی از پنج زبان مختلف عربی، انگلیسی، فارسی، ترکی و اردو

– دارا بودن بخش پرسش و پاسخ مربوط به هریک از کتب قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zekra.cover1  300x168 - دانلود نرم افزار ذکری - کتاب، مقاله و پرسش و پاسخ پیرامون قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.82 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR