دانلود Microsoft Office 365 ProPlus – Online Installer 3.2.4 – نصب آنلاین آفیس 365

دانلود Microsoft Office 365 ProPlus - Online Installer 3.2.4 - نصب آنلاین آفیس 365

 

دانلود Microsoft Office 365 ProPlus – Online Installer

| نصب آنلاین آفیس 365 |

 

Microsoft Office 365 ProPlus – Online Installer 3.2.4 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که در قالب یک اسکریپت کاربردی در دسترس قرار می‌گیرد تا شما بتوانید از طریق آن، بسته مایکروسافت آفیس 365 را دانلود و نصب کنید. این برنامه، در واقع یک روش کمکی برای ارتباط با Microsoft CDN Server است که بتوانید از طریق آن به شکل مستقیم بسته مایکروسافت آفیس 365 را دانلود و بر روی سیستم نصب کنید. همانطور که می‌دانیم، مایکروسافت آفیس 365 مجموعه‌ای از ابزارهای نرم‌افزاری و خدمات مبتنی بر خدمت ابری است که توسط مایکروسافت ارائه می‌شود. این مجموعه شامل اپلیکیشن‌هایی مانند Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access  و… است. این اپلیکیشن‌ها به همراه خدمات ابری از جمله فضای ذخیره‌سازی ابری، امکان همکاری با دیگر کارکنان، ایمیل و کنفرانس ویدیویی ارائه می‌گردد.

نسخه‌های آفیس 365 و آفلاین از نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس دارای تفاوت‌های مهمی هستند. نسخه‌های آفیس 365 به صورت اشتراکی ارائه می‌شوند و از مزایا و خدمات ابری مانند فضای ذخیره‌سازی ابری، همکاری با دیگران و به‌روزرسانی‌های خودکار بهره می‌برند. این نسخه امکان استفاده از نرم‌افزارها در دستگاه‌های مختلف و همچنین به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه‌ها را فراهم می‌کند. با توجه به مزایای متعدد آفیس 365، روز به روز تعداد کاربران آن رو به افزایش هستند. اگر که شما نیز از دارندگان اشتراک آفیس 365 هستید، ما برایتان یک اسکریپت کاربردی را آماده کرده‌ایم که امکان نصب آسان و سریع بسته‌ی پرو پلاس آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft Office 365 ProPlus – Online Installer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Microsoft Office 365 ProPlus – Online Installer :

– امکان نصب و استفاده ساده و سریع

– قابلیت نصب بسته آفیس 365 تنها با یک دستور ساده و آسان

– قابلیت فعال سازی از طریق KMS Activation Script

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Office 365 ProPlus Online Installer.cover1  271x300 - دانلود Microsoft Office 365 ProPlus - Online Installer 3.2.4 - نصب آنلاین آفیس 365 Microsoft Office 365 ProPlus Online Installer.cover2  300x300 - دانلود Microsoft Office 365 ProPlus - Online Installer 3.2.4 - نصب آنلاین آفیس 365

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.03 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR