سه راه حل سریع برای رفع مشکلات Windows Store در ویندوز 10

سه راه حل سریع برای رفع مشکلات Windows Store در ویندوز 10

 

رفع مشکلات Windows Store در ویندوز 10

| سه روش کاربردی جهت رفع مشکلات دانلود از ویندوز استور |

 

آموزش رفع مشکلات Windows Store در ویندوز 10 نام آموزشی کاربردی مخصوص سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 است که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. در برخی مواقع ، مشکلات ویندوز استور و دانلود از استور مایکروسافت ، بسیار ازاردهنده می شود ! اگر شما هم از کاربران استور رسمی مایکروسافت در محیط ویندوز 10 هستید ، احتمالا حداقل یک بار با ارورهای آن در حین دانلود و یا به روز رسانی اپلیکیشن ها برخورد داشته اید. این ارورها ، از ابتدای عرضه نسخه های پیش نمایش عمومی ویندوز 10 وجود داشته و تا کنون نیز در برخی موارد دیده می شوند.

هرچند تعداد دفعات مشاهده این ارورها بسیار کمتر از نسخه های پیش نمایش شده است ، اما در برخی مواقع همچنان پیش می آید که کاربر به هیچ وجه موفق به دانلود و یا به روز رسانی اپلیکیشن مورد نظر خود نمی شود. در چنین شرایطی ، لازم است به دنبال راه کاری اساسی باشید ؛ در این مطلب از سایت یاس دانلود ، شما را با 3 روش سریع و کاربردی جهت رفع مشکلات دانلود از استور ویندوز 10 اشنا می کنیم. هم اکنون می توانید ادامه این آموزش مفید را به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت یاس دانلود مطلعه نمایید.

 

 

 

روش اول : بررسی تنظیم بودن دقیق تاریخ و زمان

در برخی مواقع ، تنظیم نبودن صحیح تاریخ و زمان ، موجب بروز خطا در دانلود و یا آپدیت ها از ویندوز استور می شود. به منظور کسب اطمینان از تنظیم دقیق زمان و تاریخ ، بر روی راست ترین قسمت از نوار تسک بار (تاریخ و زمان) کلیک کرده و Date and time settings را انتخاب کنید. پنجره ای از تنظیمات مربوط به آن باز خواهد شد ، در بخش بالا مطمئن شوید که تاریخ و زمان به خوبی تنظیم شده اند. اگر این طور نبود ، از روشن بودن اسلایدرهای Set time automatically و Set time zone automatically اطمینان حاصل کرده و آنان را در حالت فعال قرار دهید. در صورتی که با این کار تاریخ و زمان به درتسی تنظیم نشد ، هر دو گزینه را خاموش کرده و تاریخ و زمان را به صورت دستی تنظیم کنید.

 

WinStore1

 

روش دوم : استفاده از دستور WSReset

راه حلی پیشنهادی بعدی استفاده از دستور wsreset است. همانطور که از نام آن بر می اید ، این دستور در واقع باعث ریست شدن کش ویندوز استور در ویندوز 10 می شود. (همچنین ویندوز 8) استفاده از این دستور ، موجب رفع بسیاری از مشکلات مرتبط با ویندوز استور می گردد. ساده ترین روش دسترسی به این قسمت ، تایپ کردن عبارت wsreset در کادر جستجوی کرتانای ویندوز 10 است. به محض سرچ این عبارت ، آیتم مربوطه به شما نمایش داده خواهد شد. با باز شدن یک پنجره خط فرمان ، در ادامه WSReset.exe اجرا می شود. منتظر باشید تا این فرآیند به پایان رسیده و پنجره آن به طور خودکار بسته شود. با پایان یافتن این مرحله ، احتمالا مشکلات موجود در ویندوز استور رفع شده باشند.

 

WinStore2

 

روش سوم : پاک سازی فایل های موقت !

در آخر می توانید با پاک سازی فایل های موقت و یا گزارشات مربوط به ویندوز آپدیت از آدرس های C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore و C:\Windows\SoftwareDistribution\Download ، برای همیشه از شر مشکلات ویندوز استور خلاص شوید. (پیشنهاد می گردد برای انجام این مرحله ، به طور موقت آپدیت خودکار ویندوز را غیرفعال کنید.)

 

WinStore3

 

موفق باشید !

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR