دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC

دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC

 

دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای کامپیوتر

| بازی آخرین کاپیتان |

| نسخه CODEX |

 

Bow to Blood Last Captain Standing بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Tribetoy ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما باید رهبری یک گروه از مردان شجاع را بر عهده بگیرید تا ضمن همکاری با آن‌ها بتوانید به مقام قهرمانی یک رقابت بزرگ لقب بگیرید. وظیفه شما به عنوان کاپیتان یک سفینه فضایی است که آن را به پرواز درآورده و ضمن رهبری خدمه این سفینه، برای قهرمانی در رقابت‌ها تلاش کنید. در ادامه شما موظف هستید که شرایط را برای ایجاد رابطه بین متحدین فراهم ساخته و با زیر نظر گرفتن اوضاع، از خیانت‌های احتمالی جلوگیری به عمل آورید.

به عنوان آخرین کاپیتان، وظیفه هدایت این سفینه بر دوش شما گذاشته شده است. این سفینه، مجهز به انواع مختلفی از سلاح‌ها است که هریک از آنان دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند. خدمه سفینه می‌توانند در طول ماموریت‌ها و مطابق با استراتژی و تصمیم‌گیری شما، نقاط ضعف سفینه را شناسایی کرده و سریعا وضعیت را به حالت عادی برگردانند. علاوه بر این، شما می‌توانید برای سفینه یک سپر محافظ نیز در نظر بگیرید که از آسیب رساندن به آن جلوگیری خواهند کرد. پیشنهاد می‌کنیم با شرکت در این رقابت جذاب، مهارت خود را به عنوان آخرین کاپیتان به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bow to Blood Last Captain Standing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bow to Blood Last Captain Standing 1 300x169 - دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC Bow to Blood Last Captain Standing 2 300x169 - دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC

 

Bow to Blood Last Captain Standing 3 300x169 - دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC Bow to Blood Last Captain Standing 4 300x169 - دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC

 

تریلر بازی Bow to Blood Last Captain Standing :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: i5-5200U 2.2 Ghz (For Optional VR – Intel Core i5-4590 (AMD FX 8350))
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 (Optional VR – GeForce GTX 970)
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: 3.2 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750ti (Optional VR – GeForce GTX 970)
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.20 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR