دانلود بازی Park Master 2.6.4 – شبیه‌ساز پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Park Master 1.0.4 - شبیه‌ساز پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Park Master برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Park Master 2.6.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .OneSoft Global PTE. LTD است. پارک کردن خودرو از جمله مهارت‌هایی است که تنها رانندگان خبره و کاربلد از پس آن بر می‌آیند؛ به همین دلیل است که معمولا پارک دوبل و انواع دیگر روش‌های پارک مهم‌ترین بخش‌های آزمون عملی رانندگی را تشکیل می‌دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی اندرویدی جدیدی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که در آن بتوانید مهارت خود در زمینه پارک خودرو را به نمایش بگذارید. پارک مستر، یک بازی جدید و ساده و در عین حال جذاب برای افرادی است که دوست‌ دارند در زمینه پارک خودرو وارد چالش‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده شوند.

در این بازی ده‌ها مرحله مختلف برای شما در نظر گرفته شده که باید در آن‌ها اتومبیل خود را در نقطه تعیین شده پارک کنید. چالش اصلی در مراحل بالاتر سخت و سخت‌تر می‌شود و شما هر اندازه که در روند بازی پیش بروید، با چالش‌های پیچیده‌تری سر و کار خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Bus Simulator: Ultimate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Park Master :

– دارا بودن ده‌ها مرحله سرگرم‌کننده و رایگان

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– گرافیک زیبا و دیدنی

– افکت‌های بصری بسیار زیبا

– امکان رانندگی و تجربه چالش پارک خودرو با انواع ماشین‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Park Master 1 85x150 - دانلود بازی Park Master 2.6.4 - شبیه‌ساز پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Park Master 2 85x150 - دانلود بازی Park Master 2.6.4 - شبیه‌ساز پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Park Master 3 85x150 - دانلود بازی Park Master 2.6.4 - شبیه‌ساز پارک خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR