دانلود بازی Nitro Jump Racing 1.6.6 – پرش ماشین‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Nitro Jump Racing 1.6.6 - پرش ماشین‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Nitro Jump Racing برای اندروید

| بازی پرش ماشین‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Nitro Jump Racing 1.6.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Byss Mobile است. آیا برای تجربه یک مسابقه و رقابت جذاب و هیجانی آماده هستید؟ اگر شما نیز از دوست‌داران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی هستید، احتمالا به خوبی می‌دانید که تجربه این سبک از بازی‌ها به صورت گروهی با دوستان و نزدیکان از جذابیت بیشتری برخوردار است. این بار، بازی جدید و هیجان‌انگیزی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که شما در آن می‌توانید خودروی دلخواه‌تان را انتخاب و به رقابتی جذاب با دوستان بپردازید.

تنوع موجود برای انتخاب یا گزینش ماشین‌ها در بازی بسیار بالاست. بدین ترتیب شما می‌توانید به انتخاب خود یکی از وسایل نقلیه موجود را انتخاب و در صورت تمایل، بخش‌های مختلف آن را کاستومایز کنید. مسیر مسابقات نیز در این بازی تنوع بسیاری دارد و شما می‌توانید در مسیر دلخواه خود به مسابقه با رقبا بپردازید. امکان سبقت از دیگر بازیکنان، پرش از روی سکوها و همینطور گرافیک بسیار جذاب و سه‌بعدی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Nitro Jump Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Nitro Jump Racing :

– دارا بودن گرافیک زیبا و تماشایی 3 بعدی

– دار ابودن انیمیشن‌های جذاب و دیدنی

– امکان رانندگی و ایفای نقش در 50 مسیر مختلف

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل منحصر به فرد با امکان کاستومایز حرفه‌ای

– امکان شرکت در رویدادهای جذاب و سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Nitro Jump Racing1 150x84 - دانلود بازی Nitro Jump Racing 1.6.6 - پرش ماشین‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Nitro Jump Racing2 150x84 - دانلود بازی Nitro Jump Racing 1.6.6 - پرش ماشین‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Nitro Jump Racing3 150x84 - دانلود بازی Nitro Jump Racing 1.6.6 - پرش ماشین‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Nitro Jump Racing4 150x84 - دانلود بازی Nitro Jump Racing 1.6.6 - پرش ماشین‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR