دانلود SSD-Z 16.09.08b – نمایش اطلاعات حافظه های SSD

دانلود SSD-Z 16.09.08b - نمایش اطلاعات حافظه های SSD

 

دانلود SSD-Z

| نرم افزار نمایش اطلاعات حافظه های SSD |

 

SSD-Z 16.09.08b نام نرم افزاری به منظور نمایش اطلاعاتی مفید از انواع دیسک های سخت ، با قابلیت ساپورت کامل دیسک های SSD است. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی مفید را از SSD شما برایتان به نمایش بگذارد که از جمله آنان می توان به کنترلر ، تکنولوژی پردازش ، نوع NAND و بسیاری دیگر از اطلاعات اشاره کرد. علاوه بر این ها ، این برنامه قادر است اطلاعات مفید و کاربردی S.M.A.R.T را برایتان به نمایش گذاشته و اطلاعاتی از پارتیشن بندی را نیز به شما نشان دهد.

اگر شما نیز یکی از دارندگان دیسک های SSD هستید ، لازم است بدانید که برای افزایش کارکرد و دوام بیشتر اینگونه حافظه ها ، لازم است که اطلاعاتی از آن را همواره زیر نظر داشته باشید. علاوه بر این در صورتی که نیاز به مطالعه دقیق مشخصات SSD خود دارید ، نرم افزار SSD-Z به عنوان یک نرم افزار کوچک و کاربردی می تواند به سادگی این وظیفه را برایتان ایفا نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SSD-Z را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SSD-Z :

– نمایش اطلاعاتی از کنترلر ، تکنولوژی ساخت و نوع NAND

– بررسی وضعیت روشن بودن TRIM

– نمایش وضعیت های S.M.A.R.T

– فهرست انواع پارتیشن ها از جمله پارتیشن های مخفی ، بوت و …

– نمایش سرعت انتقال و سرعت دسترسی

– نمایش اطلاعاتی از تولید دستگاه از قبیل مدل و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 365 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR