دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC

دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC

 

دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای کامپیوتر

| بازی جنگ ویتنام |

| نسخه SKIDROW |

 

Eve of Destruction REDUX VIETNAM بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Agger Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Eve of Destruction REDUX VIETNAM نام یک بازی اکشن و اول شخص جدید است که در حال و هوای جنگ ویتنام به تصویر کشیده می‌شود. این بازی کامپیوتری اول شخص، دارای 48 نقشه و چشم‌انداز متنوع است که در هریک از آنان، سناریوهای مختلفی در انتظار شماست و می‌بایست با پیگیری ماموریت‌ها، محوریت داستانی بازی را به اتمام برسانید.

جنگل‌های متراکم، دارا بودن منظره‌هایی زیبا از مزرعه‌های شخصی، چشم‌اندازهای شهری و روستایی از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری این بازی به شمار می‌روند. همچنین کاراکترها و تجهیزاتی همچون تانک، هلی کوپتر، جت، بمب افکن، اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه، کامیون‌ها، قایق‌ها، کشتی‌ها، سلاح‌های ثابت، هواپیما، حیوانات و … نیز در این بازی به چشم می‌خورند. اگر شما نیز از سری بازی‌های اکشن، تیراندازی و اول شخص لذت می‌برید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Eve of Destruction REDUX VIETNAM2 300x169 - دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC Eve of Destruction REDUX VIETNAM3 300x169 - دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC

 

Eve of Destruction REDUX VIETNAM4 300x169 - دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC Eve of Destruction REDUX VIETNAM5 300x169 - دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC

 

Eve of Destruction REDUX VIETNAM6 300x169 - دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC Eve of Destruction REDUX VIETNAM1 300x169 - دانلود بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM برای PC

 

تریلر بازی Eve of Destruction REDUX VIETNAM:

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32 Bit Windows 7, 8, 10
Processor: 2,8 GHZ Dual Core
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 3D Graphics 512 MB VRAM (Medium-Class)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 512 GB Available Space
Sound Card: Required

سیستم پیشنهادی :

OS: 64 Bit Windows 7, 8, 10
Processor: 3,4 GHz Quad Core or Better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 3D Graphics 2048 VRAM (Medium- or Upper-Class)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 2048 MB Available Space
Sound Card: Required

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.48 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR