دانلود AutoRun.Inf Remover 1.0 + Portable – حذف ویروس اتوران

دانلود AutoRun.Inf Remover 1.0 + Portable - حذف ویروس اتوران

 

دانلود AutoRun.Inf Remover

| نرم افزار حذف ویروس اتوران |

 

AutoRun.Inf Remover 1.0 + Portable نام نرم افزاری جدید در دسته نرم افزارهای آنتی ویروس است که می تواند با چند کلیک آسان ، اقدام به پاک سازی ویروس اتوران کند. امروزه با افزایش کاربرد حافظه های قابل حمل ، خطر اینکه کامپیوترهای شما به ویروس های مختلف آلوده شوند نیز افزایش پیدا کرده است. یکی از معروف ترین این ویروس ها Autorun.inf است ؛ ویروسی که باعث می شود با دابل کلیک کردن بر روی درایو حافظه های فلش ، محتوای آنان در پنجره ای جدید نمایش داده شوند. این ویروس از طریق حافظه های فلش مموری ، مموری کارت ، هارد های اکسترنال و… به سادگی در میان کامپیوترها منتقل شده و آنان را نیز آلوده می کند.

به کمک این نرم افزار شما می توانید سریعاً فایل های اجرایی Autorun.inf را از انواع درایوهای متصل به رایانه تان شناسایی و حذف کنید. گدر برخی موارد مشاهده شده است که حتی آنتی ویروس های جدید و قدرتمند نیز قادر به شناسایی این فایل به عنوان ویروس نیستند ، زیرا فایل Autorun.inf می تواند به عنوان یکی از قابلیت هایی باشد که کاربر آن را به طور دستی تنظیم کرده است. اما نرم افزار AutoRun.Inf Remover با هدف قرار دادن این دسته از ویروس های مزاحم ، قادر است انواع آنان را از دیسک های مورد نظر شما حذف نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AutoRun.Inf Remover را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AutoRun.Inf Remover :

– حذف فایل های Autorun.inf از دستگاه های متصل به کامپیوتر

– های لایت کردن فایل های اجرایی در قالب Autorun.inf

– حذف آسان فایل های مخرب Autorun.inf

– امکان ذخیره سازی نتیجه اسکن ها در قالب یک فایل LOG

– امکان جستجوی مستقیم اطلاعات مربوط به ویروس های کشف شده

– امکان بررسی مستقیم MD5 در VirusTotal

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

– مصرف بسیار اندک منابع کامپیوتری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.35 + 4.10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR