دانلود JMAG-Designer 17.1 – شبیه سازی طراحی الکترو مکانیکال

دانلود JMAG-Designer 17.1 - شبیه سازی طراحی الکترو مکانیکال

دانلود JMAG-Designer

| شبیه سازی طراحی الکترو مکانیکال |

 

JMAG-Designer 17.1 یک نرم افزار بسیار پیشرفته و فوق العاده به جهت استفاده مهندسان مکانیک و الکترونیک می باشد که توسط شرکت JMAG طراحی و توسعه داده شده است. از این نرم افزار فوق تخصصی در زمینه شبیه سازی و طراحی های مرتبط با الکترومکانیکال استفاده می شود. ابزار و امکانات مختلف این نرم افزار بگونه ای می باشد که می توان با استفاده از آنها اقدام به شبیه سازی المان های محدود را به صورت کامل انجام داد. به دلیل استفاده از ماژول های فراوان برای این نرم افزار، کاربران می توانند بر اساس نیاز خود یک ماژول خاص را استفاده و از آن در طراحی های خود کمک بگیرند. به طول مثال ماژول های پیشفرض این نرم افزار به دو بخش Mesher و Solver تقسیم می شوند که ماژول اول قابلیت مش بندی طراحی های مهندسان را داشته و ماژول دوم می تواند در حل ماتریس های پیچیده به آنها کمک کند.

بسیاری از نرم افزار های مهندسی دارای بانک های اطلاعات بسیار بزرگ هستند که به مهندسان در طراحی مدل های جدید کمک می کنند. برنامه JMAG-Designer نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نرم افزار دارای بانک اطلاعاتی بسیار گسترده ای در زمینه بررسی خواص الکترو مغناطیسی می باشد که به طراحان در ساخت مدل های جدید کمک زیادی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار JMAG-Designer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JMAG-Designer :

– امکان دسترسی به نقاط پیشینه و کمینه رفتار ماشین بر اساس پارامتر های مختلف

– شبیه سازی فولاد های مغناطیسی به وسیله داده های مختلف

– مدل سازی هوشمند و سه بعدی

– امکان دسترسی به بانک اطلاعاتی شامل خواص مواد و …

– مش بندی هوشمند به صورت سه بعدی همراه با امکان آنالیز دقیق مواد

– دارای قابلیت حل ماتریس های پیچیده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود JMAG-Designer 17.1 - شبیه سازی طراحی الکترو مکانیکال



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR