دانلود ExamDiff Pro Master Edition 11.0.1.13 x86/x64 – نرم افزار مقایسه فایل ها

دانلود ExamDiff Pro Master Edition v11.0.1.13 x86/x64 - نرم افزار مقایسه فایل ها

 

دانلود ExamDiff Pro Master Edition

| نرم افزار مقایسه فایل ها |

 

ExamDiff Pro Master Edition 11.0.1.13 x86/x64 نام یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه مقایسه انواع فایل ها و فولدرهای شماست. این نرم افزار دارای ابزارهایی حرفه ای برای مقایسه هوشمند فایل ها و فولدرهای کامپیوتر شماست ، در واقع ابزارهای گنجانده شده در نرم افزار ExamDiff ، ویژگی های منحصر به فرد را در اختیار کاربر قرار می دهد که در نرم افزارهای مشابه یافت نمی شوند. در صورتی که شما هم از مقایسه فایل ها توسط سایر ابزارهای مشابه نا امید شده اید ، نظر شما را به اپلیکیشن حرفه ای ExamDiff Pro جلب می کنیم. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که تعداد بسیاری فایل حجمی به صورت یکسان در هارد دیسک خود داشته باشید؟ گاه ممکن است اینگونه فایل های حجم بسیاری از هارد دیسک شما را اشغال کرده باشند. بنابراین نیاز است که یک نرم افزار بتواند فایل های یکسان را برایتان شناسایی کند تا بدیو نواسطه بتوانید فایل های مشابه را حذف کرده و در فضای هارد دیسک صرفه جوئی کنید.

این نرم افزار می تواند انواع فایل های متنی ، باینری و حتی فولدرها و محتوای آنان را برایتام مقایسه کند. این نرم افزار تفاوت های فایل های متنی را به صورت سینتکس های های لایت شده به نمایش می گذارد و روش های مختلفی را برای ادغام فولدرها در نظر گرفته است. به کمک این نرم افزار می توانید انواع فولدرهای مورد نظر خود را سینک و همزمان سازی کنید تا دارای محتوایی یکسان باشند. این نرم افزار با پشتیبانی از یونیکد ، ورد رپ و Drag&Drop یکی از پرطرفدارترین ابزارها در زمینه مقایسه فایل ها به شمار می رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ExamDiff Pro Master Edition را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ExamDiff Pro Master Edition :

– مقایسه فایل های متنی ، باینری و فولدرها

– امکان ادغام فایل ها

– امکان های لایت کردن سینتکس های اسناد

– امکان مقایسه به طور مستقیم در ویندوز اکسپلورر

– پشتیبانی از پلاگین ها

– پشتیبانی از Drag&Drop

– پشتیبانی از یونیکد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– ابتدا بر روی Generate و سپس بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13/14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR