دانلود CodeSector Direct Folders Pro 4.2 – دسترسی سریع به فولدرهای پراستفاده در ویندوز

دانلود CodeSector Direct Folders Pro 4.2 - دسترسی سریع به فولدرهای پراستفاده در ویندوز

 

دانلود CodeSector Direct Folders Pro

| دسترسی سریع به فولدرهای پراستفاده در ویندوز |

 

CodeSector Direct Folders Pro 4.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کاربران در سیستم‌عامل ویندوز است که به کمک آن، شما می‌توانید با سهولت و سادگی بیشتری به فولدرهای پرکاربرد خود در ویندوز دسترسی پیدا کنید. با این برنامه، شما می‌توانید حتی درونی‌ترین پوشه‌ها را هم با سرعت و سادگی بیشتری باز کنید! این برنامه، قادر است با ساده‌سازی این امر، امکان دسترسی سریع و ساده‌تر به پوشه‌ها و مسیرهای پراستفاده را در ویندوز برای شما مهیا کند. یکی از امکانات مهم این نرم افزار این است که شما بتوانید فولدرهای پراستفاده خود را همواره آماده‌ی دسترس داشته و بدون کلیک اضافی، به آن دسترسی داشته باشید.

همانطور که می‌دانیم، نمای انتخاب فولدر در ویندوز همواره یک ترتیب و ظاهر ثابت دارد و کاربر نمی‌تواند آن را تغییر دهد. یکی از ویژگی‌های این برنامه، توانایی تغییر دادن این نما است. در واقع هرکجا که بخواهید فولدر انتخاب کنید، این برنامه می‌تواند آخرین مسیرهای استفاده شده را به عنوان مسیر اول به شما پیشنهاد کند. این نرم افزار دارای قابلیت دسترسی ساده و سریع است و شما در هر قسمت از ویندوز می‌توانید به آن دسترسی پیدا کرده و از امکانات آن نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CodeSector Direct Folders را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CodeSector Direct Folders Pro :

– تغییر دادن سایز دیالوگ باکس – امکان تعیین نوع نمایش فولدرهای به‌خصوص

– امکان دسترسی سریع به آخرین فولدرهای مورد استفاده قرار گرفته

– امکان اسکرول خودکار به فولدرهای اخیر

– امکان ساخت فولدر درونی در فولدر مورد نظر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CodeSector Direct Folders.cover1  300x222 - دانلود CodeSector Direct Folders Pro 4.2 - دسترسی سریع به فولدرهای پراستفاده در ویندوز CodeSector Direct Folders.cover2  300x298 - دانلود CodeSector Direct Folders Pro 4.2 - دسترسی سریع به فولدرهای پراستفاده در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR