دانلود Wicogen 1.2.2 – نرم افزار تغییر آیکون فولدرها

دانلود Wicogen 1.2.2 - نرم افزار تغییر آیکون فولدرها

 

دانلود Wicogen

| نرم افزار تغییر آیکون فولدرها |

 

Wicogen 1.2.2 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی برای شما کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که از طریق آن، شما می‌توانید بین فولدرهای پرکاربرد و دیگر پوشه‌ها، یک تفاوت بصری واضح را ایجاد کنید و با سهولت بیشتری به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این برنامه، یک ابزار کاربردی و ساده است که از طریق آن، شما می‌توانید آیکون‌های دلخواه خود برای اعمال بر روی پوشه‌ها را به طور مستقیم و رایگان دانلود و بر روی فولدرهای خود اعمال کنید. علیرغم افزایش قابل توجه قدرت پردازشی که رایانه‌ها امروزه دارند، توسعه‌دهندگان همچنان سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را تا حد امکان از نظر حافظه بهینه و کارآمد بسازند. همین امر در مورد سیستم‌عامل‌ها هم صدق می‌کند تا در نهایت، تجربه کاربری کاربران تا حد ممکن سریع و روان باشد. اگر که شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتواند ضمن یکپارچگی با ویندوز، بدون افت سرعت و پرفرمنس سیستم امکانات بیشتری در زمینه‌ی شخصی‌سازی آیکون‌ها در اختیار شما قرار دهد، توصیه می‌کنیم این برنامه را از دست ندهید.

به طور پیش‌فرض، صدها فونت مختلف در ویندوز در دسترس قرار دارند که عمده‌ی این آیکون‌ها بیش از دو دهه است که در ویندوز به طور دست‌نخورده باقی مانده و نمای بصری قدیمی دارند. به همین علت، ممکن است برای پوشه‌های پرکاربردتان به دنبال آیکون‌های جدیدتری را در اختیار داشته باشید. در این مطلب، ما برایتان یک ابزار متن باز را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تصاویر را برای شما به آیکون تبدیل کند؛ علاوه بر این امکانی هم وجود دارد که بتوانید آیکون‌ها را به طور آنلاین دانلود و مستقیما مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Wicogen را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Wicogen :

– امکان استفاده از عکس به عنوان آیکون فولدر

– مناسب برای شاخص کردن پوشه‌های پرکاربرد در ویندوز

– قابلیت جستجو در گوگل، بینگ، آی ام دی بی و … برای آیکون‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wicogen.cover1  300x89 - دانلود Wicogen 1.2.2 - نرم افزار تغییر آیکون فولدرها Wicogen.cover2  300x79 - دانلود Wicogen 1.2.2 - نرم افزار تغییر آیکون فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR