دانلود TweakBit PCSuite 10.0.24.0 – بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم

دانلود TweakBit PCSuite 9.0.0.0 - بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم

 

دانلود TweakBit PCSuite

| نرم افزار بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم |

 

TweakBit PCSuite 10.0.24.0 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، در زمینه رفع مشکلات سیستمی است. PCSuite یک چک آپ کامل از کامپیوتر شما انجام می دهد تا فایل های بیهوده ، ارورها ، عوامل کرش و به طور کلی آنچه را که موجب کاهش سرعت عملکرد سیستم می شود شناسایی و تعمیر کند. این نرم افزار می تواند در نهایت امنیت در میان فایل های سیستمی کاوش کرده و تک تک فایل ها ، کلیدهای رجیستری و … رو مورد آنالیز و بررسی قرار دهد ، در واقع می توان گفت استفاده از این نرم افزار ، در سیستم کامپیوتری شما معجزه می کند !

PCSuite می تواند فایل های بیهوده ، فایل های سیستمی بلا استفاده و همچنین فایل های موقت را شناسایی و با حذف کردن آنان ، بخش وسیعی از فضای اشغال شده را آزاد نماید. ایا در حین کار با کامپیوتر با خطاها و کرش های ناگهانی رو به رو می شوید؟ نگران نباشید ، چرا که نرم افزار TweakBit PCSuite عوامل آنان را به خوبی می شناسد و با تعمیر آنان ، خطاهای آزاردهنده را برای همیشه از بین می برد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TweakBit PCSuite را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TweakBit PCSuite :

– دارا بودن قابلیت حذف فایل های بیهوده ، فایل های موقت و فایل هایی که موجب کاهش سرعت عملکرد سیستم می شوند.

– رفع ارورها ، خطاها و کرش های ناگهانی سیستم

– اعمال تغییرات جادویی و امن در محیط ویندوز جهت انجام گرفتن انواع فعالیت های با سرعتی بسیار بالاتر

– تأمین امنیت سیستم در برابر حملات هکرها

– حفظ حریم خصوصی کاربر

– زمان بندی های مداوم برای بررسی و اسکن سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR