دانلود Hidemaru Editor 9.19 x86/x64 – نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای متن

دانلود Hidemaru Editor 9.19 x86/x64 - نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای متن

 

دانلود Hidemaru Editor

| نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای متن |

 

Hidemaru Editor 9.19 x86/x64 نام یک ویرایشگر متن جدید، کاربردی و قوی به منظور کار با محتوای متنی در سیستم‌عامل Wndows XP/Vista/7/8/8.1/10/11 است. این برنامه را می‌توان به عنوان یک جایگزین قابل اطمینان و پرقدرت برای Notepad/Wordpad در ویندوز به شمار برد. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز به طور پیش‌فرض مجهز به ابزارهایی برای کار با فرمت‌های متنی است که برای عملیات ساده می‌توان آن‌ها را به کار گرفت. اما اگر که به دنبال ابزاری با امکاناتی بیشتر در این زمینه هستید، پیشنهاد می‌کنیم ما را در معرفی تکمیلی این ابزار جدید و پرکاربرد از دست ندهید.

این نرم افزار یک ویرایشگر متن کاربردی برای فایل‌های متنی در انواع مختلف فرمت‌های استاندارد است. این نرم افزار را می‌توانید به منظور ویرایش سورس کدها، محتوای ایمیل‌ها و یا ویرایش فایل‌های HTML مورد استفاده قرار داد. از آنجا که این برنامه تا حد امکان ساده و سبک طراحی شده، با استفاده از توابع کاربردی آن می‌توانید تمام نیازهای خود را برطرف کنید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و کاربر طی چند کلیک ساده می‌تواند به محیط آن وارد شود. امکان ویرایش فایل‌های متنی بسیار حجیم (تا 10 میلیون خط)، پشتیبانی از عملکرد UNDO / REDO به شکل نامحدود، قابلیت جستجو و جایگزینی متن و … از اصلی‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار هستند. هم اکنون می توانید نرم افزار Hidemaru Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hidemaru Editor :

– فراهم‌سازی امکان ویرایش آسان فرمت‌های متنی

– سازگاری با انواع مختلف فرمت‌های متنی نظیر TXT, HTML, CSV و …

– امکان دسترسی ساده و سریع به برنامه

– پرفرمنس بالا در ویرایش فایل‌های حجیم

– پشتیبانی از سرچ Regular expression/fuzzy

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hidemaru Editor.cover1  300x165 - دانلود Hidemaru Editor 9.19 x86/x64 - نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای متن Hidemaru Editor.cover2  300x165 - دانلود Hidemaru Editor 9.19 x86/x64 - نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.02/6.32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR