دانلود بازی !Way to Go برای PC

دانلود بازی !Way to Go برای PC

 

دانلود بازی !Way to Go برای کامپیوتر

| بازی پیدا کردن راه خروج |

 

!Way to Go بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Makivision Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، یک چالش هوشی سرگرم‌کننده است که تا ساعت‌ها شما را با خود درگیر می‌کند. قوانین این بازی ساده و یادگیری آن بسیار آسان است؛ ولی برای استاد شدن در آن نیاز به تمرین بسیار زیادی دارید! معبدی که تا مدت زمان بسیاری به عنوان منشأ صلح و آرامش از آن یاد می‌شد، اکنون به مرکزی برای درگیری تبدیل شده و هرآن ممکن است برای همیشه از هم بپاشد.

فردی ناشناس، اقدام به دزدی تمام الماس‌های درخت مقدس کرده و اکنون شما وظیفه دارید که به کمک سه قهرمان مختلف این بازی، الماس‌ها را دوبرا به دست آورید. برای پیش بردن روند داستانی این بازی، تنها کافی‌ست که ماوس را بر روی صفحه حرکت داده و در هر مرحله، قهرمان خود را به سمت مسیر خروج هدایت کنید. این بازی مجموعا 400 مرحله مختلف را در خود دارد که هریک از آن‌ها، شما را با چالشی مهیج و جذاب رو به رو خواهند ساخت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی !Way to Go را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Way to Go1 300x169 - دانلود بازی !Way to Go برای PC Way to Go2 300x169 - دانلود بازی !Way to Go برای PC

 

Way to Go3 300x169 - دانلود بازی !Way to Go برای PC Way to Go4 300x169 - دانلود بازی !Way to Go برای PC

 

تریلر بازی !Way to Go :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: 1.6 GHz
Memory: 1 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 330 MB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 223 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR