دانلود Windows 11 Menu Editor 1.0.1 – تغییر منوی راست کلیک ویندوز 11 به ویندوز 10

دانلود Windows 11 Menu Editor 1.0.1 - تغییر منوی راست کلیک ویندوز 11 به ویندوز 10

 

دانلود Windows 11 Menu Editor

| تغییر منوی راست کلیک ویندوز 11 به ویندوز 10 |

 

Windows 11 Menu Editor 1.0.1 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و ساده به منظور تبدیل کردن ظاهر منوی راست کلیک ویندوز 11 است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند نمای ظاهری این بخش را به حالت کلاسیک ویندوز 10 برگرداند. در طول دو دهه گذشته، منوی راست کلیک ویندوز طی عرضه نسخه‌های مختلف این سیستم‌عامل تقریبا بدون تغییر باقی مانده و بسیاری از کاربران به کارکرد‌های آن عادت کرده بودند. همزمان با عرضه ویندوز 11، این بخش تغییرات اساسی را به همراه داشت؛ به گونه‌ای که بسیاری کاربران از تجربه منوی راست کلیک ویندوز 11، چندان راضی نبودند. اگر که از کاربران سیستم‌عامل ویندوز 11 هستید و می‌خواهید منوی راست کلیک آن را به نمای قدیمی آن در ویندوز 10 برگردانید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی را از دست ندهید.

ویندوز 11 منو ادیتور در واقع یک ویرایشگر قوی برای منوی راست کلیک ویندوز 11 است که به کمک آن کاربر می‌تواند منوی ویندوز 10 را در ویندوز 11 فعال کند. در واقع شما با نصب این ابزار در ویندوز و فعال‌سازی آن، به راحتی می‌توانید منوی راست کلیک ویندوز 10 را به طور تمام و کمال در ویندوز 11 مورد استفاده قرار دهید. این برنامه به دلیل حجم کم و سادگی در نصب، یک ابزار مناسب برای این تغییر محسوب شده و کارکردی ساده و بسیار آسان دارد و کاربر می‌تواند در هر زمان این قابلیت را فعال و یا در صورت نیاز آن را غیرفعال کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Windows 11 Menu Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows 11 Menu Editor :

– امکان بازگردانی نمای ظاهری منوی ویندوز 10 در ویندوز 11

– قابلیت فعال/غیرفعال‌سازی سریع و آسان

– عدم نیاز به نصب و امکان اجرا به صورت پرتابل

– دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows 11 Menu Editor.cover1  300x225 - دانلود Windows 11 Menu Editor 1.0.1 - تغییر منوی راست کلیک ویندوز 11 به ویندوز 10 Windows 11 Menu Editor.cover2  300x160 - دانلود Windows 11 Menu Editor 1.0.1 - تغییر منوی راست کلیک ویندوز 11 به ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR