دانلود بازی TMNT Out of the Shadows 2013 برای PC

 دانلود بازی TMNT Out of the Shadows 2013 برای PC

 

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی لاکپشت های نینجا 2013

 | نسخه کامل و معتبر FLT |

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا 2013 در سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Red Fly Studio ساخته و توسط کمپانی Activision  برای  پلتفرم های PC / XBOX360 / PS3 و در شبکه های Steam / X-Box Live / PSN عرضه شده است . بازی لاک پشت های نینجا داستان چهار لاک پشت نینجا به نام های Leonardo, Donatello, Michelangelo, Raphael را روایت می کند. ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته شهر نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند. این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود. بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند … .

بازی TMNT Out of the Shadows 2013 از تکنولوژی سه بعدی بهره می برد ، سیستم مبارزات بهبود یافته و بخش چهار نفره آنلاین می باشد که در آن گیمر ها قادر هستند یکی از چهار شخصیت بازی را انتخاب کنند و با آن به مبارزات بپردازند . گیم پلی بازی خوب کار شده است که میتواند گیمر را به هیجان بیاورد . گرافیک کلی بازی از نورپردازی تا بافت ها و سایه زنی و جزییات بازی در حد خوبی است و ارزش دانلود این بازی را دارد . پس اگر شما هم از علاقه مندان بازی لاک پشت های نینجا هستید فرصت دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows 2013 را به صورت مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows :

 

 Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows-4 Teenage Mutant Ninja TurtlesOut of the Shadows-1 Teenage Mutant Ninja TurtlesOut of the Shadows-2 Teenage Mutant Ninja TurtlesOut of the Shadows-3

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی TMNT Out of the Shadows 2013 :

OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.40 GHz/AMD Phenom X3 8750 @ 2.4 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD3870 with 512MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c or later Compatible Card

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR