دانلود Eassos PartitionGuru Pro 4.7.2.155 + Portable – نرم افزار پارتیشن بندی و ریکاوری

دانلود Eassos PartitionGuru Pro 4.7.2.155 + Portable - نرم افزار پارتیشن بندی

 

دانلود Eassos PartitionGuru Pro

| نرم افزار پارتیشن بندی |

 

Eassos PartitionGuru Pro 4.7.2.155 + Portable نام نرم افزاری حرفه ای ، جهت مدیریت و پارتیشن بندی هارد دیسک و همچنین بازیابی اطلاعات حذف شده است. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از جداول MBR ، از جداول پارتیشن های GUID در دیسک های GPT نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است در یک محیط گرافیکی و بدون نیاز به پاک شدن پارتیشن ها ، درایورهای جدید ایجاد کند ، درایورهای کم حجم را با هم ادغام کند و یا از حجم یک درایو برای گسترش حجم درایور دیگر استفاده کند. علاوه بر این ها شما می توانید درایورهای خود را مخفی کنید و به طور کلی مدیریتی همه جانبه را بر روی پارتیشن های هارد دیسک داشته باشید. Eassos PartitionGuru Pro همچنین دارای قابلیت ریکاوری قدرتمند اطلاعات از انواع دیسک های شماست ، بدین ترتیب شما می توانید انواع اطلاعات حذف شده از انواع دیسک های خود را که به صورت تصادفی ، ویروس یا فرمت پگارتیشن از بین رفته اند را نیز بازیابی نمایید.

این نرم افزار از دیسک های مجازی نرم افزارهای VMware, VirtualBox و Virtual PC نیز پشتیبانی کامل دارد. شما می توانید مدیریتی همه جانبه بر روی پارتیشن ها و همچنین قابلیت های بازیابی اطلاعات را در انواع دیسک های IDE, SCSI, SATA Drive و USB و همچنین مموری کارت داشته باشید. PartitionGuru از انواع فرمت های سیستمی FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / EXT3 نیز پشتیبانی کامل دارد. در صورتی که با نرم افزارهای مختلف یا در محیط نصب ویندوز اقدام به بازسازی پارتیشن ها کرده باشید ، مشاهده می کنید حجم درایورهایی که 100GB یا 10GB تعریف کرده اید در انتهای کار به ترتیب دارای حجم های 99.99GB و 9.99GB هستند. نرم افزار Eassos PartitionGuru Pro می تواند ضمن تصحیح این خطا ، به عنوان دقیق ترین ابزار پارتیشن بندی مورد استفاده قرار بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Eassos PartitionGuru Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Eassos PartitionGuru Pro :

– امکان بازگردانی پارتیشن های حذف شده

– امکان ریکاوری فایل های حذف شده

– پشتیبانی از پارتیشن های MBR و GPT

– حذف دائمی و غیرقابل بازیابی داده ها

– پشتیبانی از بک آپ و ریستور پارتیشن سیستمی

– ساخت دیسک نجات USB

– پشتیبانی از پارتیشن های مجازی VMware, VirtualBox و Virtual PC

– امکان بک آپ و ریستور جداول پارتیشن ها

– امکان بوت کامپیوتر توسط نسخه تحت داس نرم افزار PartitionGuru

– قابلیت مدیریت دقیق پارتیشن های ویندوز

– امکان ساخت ، حذف ، گسترش ، ادغام و مخفی سازی پارتیشن ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35 + 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR