دانلود WinExt System Cleaner 1.0 – نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

دانلود WinExt System Cleaner 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

 

دانلود WinExt System Cleaner

| نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم |

 

WinExt System Cleaner 1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور پاکسازی سیستم جهت بهبود کارکرد آن است. با این برنامه کاربر می‌تواند یک اسکن سریع و دقیق را به اجرا درآورد تا بدین ترتیب فایل‌ها و دیتای اضافی که فضای زیادی از حافظه را به خود اختصاص داده‌اند را پیدا کنید و سپس با یک کلیک آن‌ها را از بین ببرید. همه ما حداقل برای یک بار هم که شده، با مشکل کمبود حافظه رو به رو شده‌ایم. معمولا این مشکل زمانی رخ می‌دهد که مدیریت چندان خوبی بر روی اطلاعات خود نداشته و اطلاعات گاها حتی تکراری بر روی هم انباشته و ناگهان حجم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا کاربر بتواند اطلاعات اضافی سیستم خود را شناسایی و طی چند کلیک ساده آن‌ را از بین ببرد. این برنامه دارای ده‌ها روش اسکن مختلف است که می‌تواند اطلاعات اضافی سیستم را شناسایی کند و طی چند کلیک ساده آن‌ها را از بین ببرد که از جمله آن‌ها می‌توان به فایل‌های موقت، لاگ فایل‌ها، شرتکات‌های بلا استفاده و … اشاره کرد. در پایان اسکن، کاربر می‌تواند اطلاعات شناسایی شده را مشاهده نماید و به صورت انتخابی آن‌ها را حفظ کند و یا اینکه از بین ببرد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinExt System Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinExt System Cleaner :

– کارکرد سریع و آسان

– رایگان و قابل اطمینان بودن

– امکان اسکن سریع حافظه برای تشخیص اطلاعات اضافی

– امکان حذف اطلاعات اسکن شده به صورت انتخابی توسط کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinExt System Cleaner.cover1  300x207 - دانلود WinExt System Cleaner 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم WinExt System Cleaner.cover2  300x226 - دانلود WinExt System Cleaner 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 800 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR