دانلود One Commander 2.4.5.1 – مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز

دانلود One Commander 2.4.5.1 - مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز

 

دانلود One Commander

| مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز |

 

One Commander 2.4.5.1 نام یک نرم افزار رایگان و جدید به منظور جایگزینی ویندوز اکسپلورر برای کاربران این سیستم‌عامل است. ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer)، ابزاری است شناخته شده که وظیفه مدیریت فایل‌ها در محیط ویندوز را بر عهده دارد. این ابزار از زمان معرفی در چند دهه گذشته تاکنون، تغییراتی اندکی را به خود دیده و وجود برخی محدودیت‌ها در این ابزار، سبب شده که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به جایگزینی آن باشند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌سازد تا در محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند بتوانید فایل‌های خود را مدیریت کرده و از سبک جذاب و خلاقانه محیط این برنامه لذت ببرید.

رابط کاربری این نرم افزار به نحوی طراحی شده که کاربران ویندوز 10 از تجربه کار با آن بسیار هیجان‌زده خواهند شد. سبک و سیاق گرافیکی این فایل منیجر، شباهت بسیاری به حال و هوای نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت دارد و همین موضوع سبب محبوبیت بسیار بالای این نرم افزار گردیده است. خصوصیت مهم این فایل منیجر حرفه‌ای، این است که کاربران می‌توانند چندین فولدر مختلف را در داخل یک پنجره باز کرده و هریک از مسیرها را در قالب تبی مجزا مدیریت نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار One Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار One Commander :

– امکان کاوش و جستجو در بین فایل‌های سیستم

– توانایی سازماندهی فایل‌ها و فولدرها و اجرای عملیاتی همچون حذف، تغییر نام، کپی و …

– قابلیت باز کردن چندین فولدر مختلف در قالب تب‌هایی مجزا

– فراهم‌سازی سرعت بسیار بالا برای کار با فایل‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

One Commander.cover1  300x138 - دانلود One Commander 2.4.5.1 - مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR