دانلود USB Drive Clone 1.02 – نرم افزار کپی و کلون حافظه‌های USB

دانلود USB Drive Clone 1.02 - نرم افزار کپی و کلون حافظه‌های USB

 

دانلود USB Drive Clone

| نرم افزار کپی و کلون حافظه‌های USB |

 

USB Drive Clone 1.02 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی است که به کمک آن، شما می‌توانید از یک حافظه یو اس بی (USB) نسخه کلون تهیه کنید. در واقع به کمک این نرم افزار شما به راحتی می‌توانید اطلاعات یک حافظه فلش و یا هارد اکسترنال را به شکل تمام و کمال از یک حافظه به حافظه دیگر منتقل کنید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید اطلاعات حافظه مبدأ را به صورت سکتور به سکتور به حافظه مقصد منتقل کنید. در واقع این برنماه با خودکارسازی این فرآیند، از وقوع هرگونه خطا و یا اشتباه در حین فرآیند جابه‌جایی اطلاعات جلوگیری می‌کند تا از بابت انتقال صحیح و کامل اطلاعات به حافظه مورد نظرتان اطمینان داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یو اس بی درایورها، سرعت و دسترسی‌پذیری ساده و آسان است. بسیاری از افراد و سازمان‌ها از این دست حافظه‌ها برای انتقال اطلاعات و به‌اشتراک‌گذاری آن استفاده می‌کنند. کپی کردن دیتا از یک حافظه فلش به حافظه دیگر، یک روش ساده و سریع برای جابه‌جا کردن اطلاعات است. اما اگر که شما به دنبال جابه‌جایی سریع‌تر اطلاعات در سطح پایین‌تر (سکتور به سکتور) هستید، نرم افزاری که در اینجا خدمات شما عزیزان معرفی می‌کنیم درست همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به روشی برای انتقال سریع و قابل اطمینان بین دو حافظه فلش، این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USB Drive Clone را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USB Drive Clone :

– امکان کپی و کلون کردن حافظه‌های USB

– قابلیت کپی سکتور به سکتور اطلاعات

– قابلیت اطمینان بالا

– سرعت کارکرد بسیار عالی

– دارا بودن رابط کاربری ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

USB Drive Clone.cover1  300x292 - دانلود USB Drive Clone 1.02 - نرم افزار کپی و کلون حافظه‌های USB USB Drive Clone.cover2  300x292 - دانلود USB Drive Clone 1.02 - نرم افزار کپی و کلون حافظه‌های USB

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 700 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR