دانلود In-Place_Upgrade_Helper 0.72 – تغییر در ویرایش نصبی ویندوز 10 و 11

دانلود In-Place_Upgrade_Helper 0.72 - تغییر در ویرایش نصبی ویندوز 10 و 11

 

دانلود In-Place_Upgrade_Helper

| تغییر در ویرایش نصبی ویندوز 10 و 11 |

 

In-Place_Upgrade_Helper 0.72 نام یک اسکریپت جدید، ساده و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به سرعت و سادگی بتوانید ویندوز ادیشن (Windows edition) خود را تغییر دهید. بسیاری از ما تا پیش از این، بر این تصور بوده‌ایم که سوئیچ به یک ویرایش دیگر از ویندوز نیازمند یک نصب مجدد است. در واقع اگر که در حال حاضر بر روی سیستم شما، ویندوز 10 یا 11 نسخه Home, Pro, Enterprise یا … نصب شده، به منظور سوئیچ بین هرکدام از این‌ها می‌بایست مجددا اقدام به نصب کنید. این موضوع تا حد قابل توجهی زمان شما را می‌گیرد و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. اما به کمک یک اسکریپت جدید، شما می‌توانید این کار را بدون نیاز به نصب دوباره ویندوز انجام دهید.

این اسکریپت که با ویندوز 10 و ویندوز 11 سازگاری دارد، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به راحتی بین هریک از ادیشن‌های موجود ویندوز سوئیچ کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید ویندوز را به 4 روش مختلف آپگرید کنید. بسته به وضعیت فعلی سیستم‌عامل خود، شما می‌توانید هریک از این آپشن‌ها را برای تغییر ویرایش ویندوز خود امتحان کرده و تا حد بسیاری در زمان خود صرفه‌جویی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار In-Place_Upgrade_Helper را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار In-Place_Upgrade_Helper :

– امکان تغییر ویندوز ادیشن (ویرایش) بدون نیاز به نصب دوباره سیستم‌عامل

– پشتیبانی از نسخه‌های مختلف ویندوز 10 و ویندوز 11

– سبک و ساده بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

In Place Upgrade Helper1 300x169 - دانلود In-Place_Upgrade_Helper 0.72 - تغییر در ویرایش نصبی ویندوز 10 و 11 In Place Upgrade Helper2 300x158 - دانلود In-Place_Upgrade_Helper 0.72 - تغییر در ویرایش نصبی ویندوز 10 و 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : BAT
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR