دانلود WYSIWYG Web Builder 19.1.0 x86/x64 – نرم افزار ساخت وب سایت

دانلود WYSIWYG Web Builder 18.3.3 - نرم افزار ساخت وب سایت

 

دانلود WYSIWYG Web Builder

| نرم افزار ساخت آسان وب سایت |

 

WYSIWYG Web Builder 19.1.0 x86/x64 نام جدیدترین ورژن نرم افزاری است که شما را قادر می سازد در سریع ترین زمان ممکن ، وب سایت مورد نظر تان را پیاده سازی کنید. Web Builder یک ابزار WYSIWYG به معنای مخفف کلمات What You See IS What You Get است. در واقع شما می توانید آنچه را که از ذهن خود برای طراحی یک صفحه وب دارید را پیاده سازی کنید. WYSIWYG بدان معناست که نتیجه نهایی صفحه وب ، دقیقاً مطابق با طرح اولیه شماست. آیا عدم تسلط کامل بر زبان برنامه نویسی HTML ، می تواند باعث جلوگیری از ذوق و علاقه شما در زمینه طراحی صفحات وب شود؟ مسلماً خیر !

WYSIWYG Web Builder به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وب ، تنها با کار با اشیاء بتوانید صفحه وب خود را پیاده سازی کنید. تنها کافیست آبجکت های مورد نظرتان را به محل های مختلف از صفحه وب Drag&Drop کنید. در واقع این ابزار ساده ترین روش جهت کنترل کامل محتوا و نمای وب سایت های شماست. در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به یادگیری مهارت طراحی وب‌سایت هستید، استفاده از این برنامه بهترین شروع برای شما به حساب خواهد آمد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزارWYSIWYG Web Builder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ویژگی های نرم افزار WYSIWYG Web Builder :

– عدم نیاز به تسلط به زبان برنامه نویسی HTML

– امکان Drag&Drop اشیا به محل های دلخواه

– امکان مدیریت ساده وب سایت

– امکان شخصی سازی منو ها ، دکمه ها و پنجره های مخفی شونده

– پشتیبانی از فیلدهای مختلف فرم ها نظیر : Editbox, TextArea, Checkbox, Radiobutton, Combobox و Button

– دارای ویزارد راهنما برای ساخت فرم در 4 مرحله ساده

– پشتیبانی کامل از ویرایش نوشته ها از قبیل کنترل رنگ ها ، فونت ها و…

– آبجکت های آماده HTML برای وارد شدن به صفحات HTML یا جاوا

– پشتیبانی کامل از پلاگین های ActiveX, JAVA, Flash, Windows Media player, Quicktime, Real Audio

– دارای قابلیت ساخت گالری تصویر به صورت ساده

– دارای قابلیت ساخت ساده انواع بنرها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WYSIWYG Web Builder.cover1  300x185 - دانلود WYSIWYG Web Builder 19.1.0 x86/x64 - نرم افزار ساخت وب سایت WYSIWYG Web Builder.cover2  300x185 - دانلود WYSIWYG Web Builder 19.1.0 x86/x64 - نرم افزار ساخت وب سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41/43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR