دانلود StudioLine Web Designer 4.2.70 – نرم افزار طراحی وب سایت

دانلود StudioLine Web Designer 4.2.64 - نرم افزار طراحی وب سایت

 

دانلود StudioLine Web Designer

| نرم افزار طراحی وب سایت |

 

StudioLine Web Designer 4.2.70 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی وب‌سایت است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار علاقه‌مندان و طراحان در این زمینه قرار می‌دهد. رابط کاربری این نرم افزار به نحوی طراحی شده که حتی کاربران مبتدی در این زمینه نیز می‌توانند با کمی فعالیت در محیط این برنامه، وب‌سایت دلخواه خود را طراحی و راه‌اندازی کنند. این نرم افزار، شامل ابزارهایی جهت ویرایش صفحات، مدیریت محتوا، تهیه آرشیو عکس‌ها و … است که امکان طراحی یک وب‌سایت با رابط کاربری مدرن و زیبا را فراهم می‌آورد. علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌ـوانند آرشیو تصاویر خود را بهره‌گیری از انواع افکت‌ها و جلوه‌های گرافیکی تزئین کرده و سپس در فضای وب منتشر کنند.

اصلی‌ترین نکته مهم در رابطه با این نرم افزار، عدم نیاز به مهارت و دانش برنامه‌نویسی است. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارها و اشیای موجود در صفحه، به آسانی صفحه وب دلخواه خود را ایجاد کرده و آن را منتشر کنند. به بیان دیگر، برای راه‌اندازی وب‌سایت به کمک این نرم افزار، هیچ نیازی به مهارت خاص در زمینه وب نیست؛ البته در صورت نیاز می‌توان با ترکیب برخی از کد‌های اچ‌تی‌ام‌ال، طرح‌های زیباتری را به جلوه نهایی سایت بخشید. به شما عزیزان و علاقه‌مندان به حرفه طراحی وب پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از این نرم افزار، اولین نسخه از وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده و در آینده با بهبود مهارت‌ها، رفته رفته سایت خود را حرفه‌ای‌تر کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار StudioLine Web Designer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار StudioLine Web Designer :

– عدم نیاز به دانش برنامه‌نویسی HTML برای ساخت صفحات وب

– امکان قرار دادن تصویر در هر بخش از وب‌سایت با امکان تغییر در شکل و شمایل ظاهری آن‌ها

– امکان اضافه کردن حاشیه، سایه و … به تصاویر

– دارا بودن ده‌ها عنصر مختلف برای اضافه کردن به محتوای سایت

– امکان ویرایش حرفه‌ای تصاویر پیش از قرار دادن بر روی سایت

– امکان طراحی وب‌سایت به صورت ریسپانسیو (مناسب برای موبایل و تبلت)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

StudioLine Web Designer.cover1  300x196 - دانلود StudioLine Web Designer 4.2.70 - نرم افزار طراحی وب سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– با استفاده از کد فعال سازی موجود در فایل Key.txt (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) برنامه را فعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 154/161 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR