دانلود PlayerFab (DVDFab Player Ultra) 7.0.4.1 – نرم افزار پخش حرفه ای فیلم

دانلود DVDFab Player Ultra 6.1.1 - نرم افزار پخش حرفه ای فیلم

 

دانلود PlayerFab

| نرم افزار پخش حرفه ای فیلم |

 

PlayerFab (DVDFab Player Ultra) 7.0.4.1 نام یک سیستم پخش‌کننده جدید، مدرن و بسیار زیبا در زمینه پخش حرفه‌ای انواع فرمت‌های صوتی و تصویری در ویندوز است. رابط کاربری این نرم افزار به نحوی طراحی شده که حین تماشای فیلم‌ها در کامپیوتر، تجربه سینما و تلویزیون را به بیننده القا می‌کند. این برنامه، از کلیه فرمت‌های صوتی و ویدیویی رایج در دنیای دیجیتال پشتیبانی کامل داشته و افراد را قادر می‌سازد تا از امکانات گسترده این برنامه برای تماشای فیلم‌های DVD, Blu-ray و … لذت ببرند. موتور پخش کننده این نرم افزار، سرعت بسیار بالایی داشته و با مهندسی مجدد و مدرن، سرعت پخش دیسک‌های بلوری را تا 5 برابر افزایش می‌دهد.

همین امکان، نرم افزار مذکور را در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه یک سر و گردن بالاتر و در جایگاهی قابل توجه قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار، افراد می‌توانند سبک پخش فیلم را از میان حالات PC یا TV انتخاب کرده و از تماشای فیلم‌ها با استفاده از امکانات کنترلی گسترده آن لذت ببرند. در کنار این‌ها، نرم افزار مذکور ضمن پشتیبانی از ویژگی HDR10، تصاویر را با وضوح و کیفیتی بسیار بیشتر از هر پلیر دیگری در بازار به نمایش گذاشته و سیستم کامپیوتری شما را به یک مرکز پخش چندرسانه‌ای فوق حرفه‌ای تبدیل می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار DVDFab Player Ultra را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PlayerFab DVDFab Player Ultra :

– دارا بودن موتور پخش‌کننده جدید و فوق حرفه‌ای برای بهبود عملکرد کلی

– رابط کاربری بسیار زیبا و جدید با دارا بودن حالات پخش PC و TV

– امکان دسترسی آسان و سریع به دکمه‌های کنترلی برای تماشای انواع فیلم‌های DVD, Blu-ray و …

– ارائه کیفیت فوق‌العاده شفاف تصاویر با بهره‌مندی از ویژگی HDR10

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های MP4, MKV, MOV, VOB, M2TS و …

– توانایی شخصی‌سازی بخش‌های مختلف و امکان مدیریت لیست‌های پخش

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DVDFab Player Ultra.cover1  300x225 - دانلود PlayerFab (DVDFab Player Ultra) 7.0.4.1 - نرم افزار پخش حرفه ای فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید.
– فایل Activator.cmd (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی، بر روی آن راست کلیک  کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 261/263 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR