دانلود Houzz Interior Design Ideas 5.0.7 – طراحی دکوراسیون داخلی در اندروید

دانلود Houzz Interior Design Ideas 5.0.7 - طراحی دکوراسیون داخلی در اندروید

 

دانلود Houzz Interior Design Ideas برای اندروید

| نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی در اندروید |

 

Houzz Interior Design Ideas 5.0.7 نام یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که در لیست برترین برنامه های منشتر شده در گوگل پلی استور ، در سال 2016 جای گرفته است. اگر شما به فکر نو کردن وسایل خانگی و یا تغییر دکوراسیون هستید ، بهتر است پیش از آنکه در دنیای واقعی برای این کار اقدام کنید ، Houzz را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی تان نصب و اجرا کنید و بعد وارد عمل شوید ! Houzz هر آنچه را که شما برای زیبا سازی و یا تغییر دکوراسیون منزل نیاز داشته باشید در خود جای داده است ، در این اپلیکیشن میلیون ها تصویر با کیفیت فوق العاده بالا از انواع اتاق ها ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه و … تعبیه شده که می توانید با انتخاب وسایل ، مبلمان ، کابینت ها و … ، ایده های ذهنی خودتان را پیاده سازی و از آنان لذت ببرید.

به کمک اپلیکیشن Houzz که در لیست برترین اپلیکیشن های سال و همچنین بهترین اپلیکیشن طراحی دکوراسیون قرار دارد ، شما می توانید ایده های طراحی خود را در محیطی مجازی پیاده کرده و آنان را ذخیره سازی و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید. لوازم خانگی دلخواه خود را بر روی صفحه قرار دهید و سپس با انتخاب گزینه مشاهده در اتاق من ، آنان را با استفاده از دوربین اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود ، در قالبی مجازی در اتاق خود به نمایش بگذارید و پس از آنکه نتیجه دلخواهتان حاصل شد ، وارد عمل شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Houzz Interior Design Ideas را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Houzz Interior Design Ideas1 Houzz Interior Design Ideas2 Houzz Interior Design Ideas3 Houzz Interior Design Ideas4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR