دانلود بازی Ankora 1.3.6 – ماجراجویی آنکورا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ankora 1.3.6 - ماجراجویی آنکورا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ankora برای اندروید

| بازی ماجراجویی آنکورا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Ankora 1.3.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی از استودیوی بازی سازی Chibig است. داستان این بازی اندرویدی، روایتی فانتزی و تخیلی را از دخترکی فضانورد به تصویر می‌کشد. او به کمک سفینه فضایی خود، سفری دور و دراز را در میان ستاره‌ها آغاز کرد؛ در طول این ماجراجویی، وقوع یک اتفاق پیش‌بینی نشده او را مجبور به فرود اضطراری در سیاره‌ای ناشناخته با نام آنکورا (Ankora) کرد. آنکورا سیاره‌ای بسیار بزرگ است و دنیای بسیار بزرگی را برای کاوش در پیش روی پلیر قرار می‌دهد. دخترک در این سیاره با چالش‌ها، خطرات و هیولاهای بسیاری سر و کار دارد. حال این وظیفه شماست که با نقش‌آفرینی در قالب این کاراکتر، چالش‌های سیاره آنکورا را به شکلی ملموس تجربه کنید.

اصلی‌ترین هدف شما از ماجراجویی در این سیاره، جمع‌آوری قطعات آسیب دیده فضاپیما و سرهم کردن دوباره آن‌هاست. در طول فرآیند فرود اضطراری، قطعات سفینه فضایی‌تان آسیب دیده و در جای جای این سیاره پخش شده است. شما می‌توانید با جستجو و کاوش در سیاره آنکورا، از گوشه و کنار قطعات مربوط به فضاپیما را پیدا کنید و با بازسازی این سفینه، فرصت را برای بازگشت به سیاره زمین مهیا سازید. هم اکنون می توانید بازی Ankora را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ankora :

– دارا بودن انواع مختلفی از بومیان در سیاره آنکورا

– امکان یادگیری مهارت‌های ساخت و ساز، آماده کردن مواد غذایی و …

– بخش‌بندی سیاره آنکورا به تعدادی مشخص

– امکان مدیریت منابع در سیاره بیگانه

– محیط گرافیکی فوق‌العاده زیبا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ankora1 150x84 - دانلود بازی Ankora 1.3.6 - ماجراجویی آنکورا برای اندروید + نسخه بی نهایت Ankora2 150x84 - دانلود بازی Ankora 1.3.6 - ماجراجویی آنکورا برای اندروید + نسخه بی نهایت Ankora3 150x84 - دانلود بازی Ankora 1.3.6 - ماجراجویی آنکورا برای اندروید + نسخه بی نهایت Ankora4 150x84 - دانلود بازی Ankora 1.3.6 - ماجراجویی آنکورا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR