دانلود بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games 5.12.0 – زامبی‌های دیوانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games 5.5.0 - زامبی‌های دیوانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games برای اندروید

| بازی زامبی‌های دیوانه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games 5.12.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی VNG GAME STUDIOS است. در بازی اندرویدی جدیدی که این بار برای شما گیمرهای عزیز در نظر گرفته‌ایم، جهنمی از زامبی‌ها برایتان به تصویر کشیده خواهد شد. تمام جهان، هنوز هم درگیر سونامی زامبی‌هاست. با این شرایط، عده‌ای با هدف بقا و زنده ماندن، در تلاش هستند تا هر تعداد زامبی را که در توان دارند نابود کنند! ولی باید به خاطر داشت در بخش‌هایی که تعداد زامبی‌ها بیش از حد معمول باشد، زنده ماندن کار چندان ساده‌ای نخواهد بود!

هدف شما در این بازی بسیار ساده و آسان است: کشتن زامبی‌ها! این موجودات انسان نیستند؛ بلکه مرده و کاملا دیوانه هستند! با وجود اینکه زامبی‌ها اطلاع چندانی از تشکیل اتحاد برای حمله ندارند، اما در صورتی که جمعیت آنان زیاد شود، خطرات بیشتری متوجه شما خواهند بود. در این بازی، شما زامبی‌ها را در شهر، روستا، نزدیکی کارخانه و … مشاهده خواهید کرد. بهترین راه برای کشتار آنان، شلیک به مغز آن‌هاست! از این روی لازم است ضن ارتقای مهارت تیراندازی خود با اسلحه‌های موجود، در تلاش باشید تا با کمترین تعداد گلوله زامبی‌ها را از پای درآورید. هم اکنون می توانید بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games :

– دارا بودن ده‌‌ها زامبی مختلف در سن، اندازه و توانایی‌های متنوع

– گیم‌پلی جذاب و مهیج

– دارا بودن سلاح‌های مرگبار برای کشتن زامبی‌ها

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MAD ZOMBIES1 150x94 - دانلود بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games 5.12.0 - زامبی‌های دیوانه برای اندروید + نسخه بی نهایت MAD ZOMBIES2 150x94 - دانلود بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games 5.12.0 - زامبی‌های دیوانه برای اندروید + نسخه بی نهایت MAD ZOMBIES3 150x94 - دانلود بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games 5.12.0 - زامبی‌های دیوانه برای اندروید + نسخه بی نهایت MAD ZOMBIES4 150x94 - دانلود بازی MAD ZOMBIES: Offline Zombie Games 5.12.0 - زامبی‌های دیوانه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR