دانلود Zebar 1.3.0 – نرم افزار ساخت تسکبار و ویجت‌های دسکتاپ در ویندوز

دانلود Zebar 1.3.0 - نرم افزار ساخت تسکبار و ویجت‌های دسکتاپ در ویندوز

 

دانلود Zebar

| نرم افزار ساخت تسکبار و ویجت‌های دسکتاپ در ویندوز |

 

Zebar 1.3.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای ویندوز است که می‌تواند دسکتاپ شما را با انواع ویجت‌ها، پاپ‌آپ و نوار تسکبار مجزا کاملا شخصی و بهینه‌سازی کند. با وجود اینکه برخی کاربران، کوچک‌ترین توجهی هم به امکانات شخصی‌سازی ندارند، برخی دیگر ترجیح می‌دهند که خصوصیات ظاهری را در سیستم به شکلی کاستومایز شده در دسترس داشته باشند. نکته کلیدی در این شخصی‌سازی‌ها، موثر و مفید بودن آن‌هاست؛ بدین معنا که علاوه بر تغییرات ظاهری، تغییرات جدید نیاز کاربر را نیز به خوبی پوشش دهد.

اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب برای شما کاربران عزیز در وب‌سایت یاس دانلود آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید بسته به نیاز خود تسکبار و انواع ویجت‌های دسکتاپ را ایجاد و از عملکرد آن در سیستم نهایت استفاده را داشته باشید. این ابزار که به صورت متن‌باز توسعه یافته، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید انواع فضاهای کاری را برای تسکبار، ویجت‌های دسکتاپ و یا حتی پاپ‌آپ‌ها بسازید و با قرار دادن آن‌ها در دسکتاپ خود، بهره‌وری کارها را بالا ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Zebar را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Zebar :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

– امکان ساخت انواع منو، تسکبار، ویجت و … با استفاده از تکنولوژی‌های HTML/CSS

– امکانات گسترده در حوزه شخصی‌سازی تنظیمات دسکتاپ ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zebar.cover1  300x53 - دانلود Zebar 1.3.0 - نرم افزار ساخت تسکبار و ویجت‌های دسکتاپ در ویندوز Zebar.cover2  300x122 - دانلود Zebar 1.3.0 - نرم افزار ساخت تسکبار و ویجت‌های دسکتاپ در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR