دانلود بازی Asphalt Xtreme 0.0.8b – آسفالت اکسترم برای اندروید

دانلود بازی Asphalt Xtreme 0.0.8b - آسفالت اکسترم برای اندروید

 

دانلود بازی Asphalt Xtreme برای اندروید

| بازی آسفالت اکسترم برای اندروید |

 

Asphalt Xtreme 0.0.8b آسفالت اکسترم اینجاست! بعد از آنکه در سال 2017، کمپانی گیم‌لافت به طور رسمی به ساپورت این بازی محبوب و پر سر و صدا خاتمه داد، این بار شرکت نتفلیکس (.Netflix, Inc) با بستن یک قراداد جدید، توسعه و بروزرسانی این بازی جذاب را در دست گرفت. محال است از گیمرهای بازی های گرافیکی اندروید بوده و با آسفالت آشنایی نداشته باشید ! همواره سری بازی های آسفالت ، عنوانی بسیار محبوب و پرطرفدار در میان کاربران اندروید iOS بوده است. گرافیک فوق العاده زیبای این بازی، چشم اندازهای 3 بعدی بی نظیر، کیفیت بسیار بالای گیم پلی و … از جمله ویژگی هایی هستند که هر کاربری را برای دانلود وسوسه می کنند. هیچ جاده ی از جنس آسفالت وجود ندارد ! از این رو قوانین راهنمایی و رانندگی در این بازی حکم رانی نخواهند کرد ! مسابقات در جاده هایی خاکی ، مسیرهایی پر از گل و لای و سبقت گرفتن از رقبا در مسیرهای صعب العبور ، جذابیت این بازی را برای گیمرها دوچندان کرده است.

برای اولین بار در سری بازی های آسفالت ، انتخاب های شما در میان وسایل نقلیه ، محدود به سوپر اسپرت های شیک و جاده ای نیست ! این بار شما حتی می توانید با انواع خودروهای کلاسیک، کامیون ها، خودروهای عضلانیو یا حتی وانت به دل جاده ها بزنید ! در Asphalt Xtreme ، تعداد 35 خودروی از نو طراحی شده برای انتخاب وجود دارد که با روح و روان دوست داران دنیای اتومبیل رنی بازی می کند. در این بازی 7 نوع مختلف از وسایل نقلیه متناسب با رانندگی در مسیرهای آف-رود طراحی شده اند که هریک گیمپلی منحصر به فردی را به تصویر می کشند. به عنوان مثال سیستم هندلینگ یک خودروی سوپر اسپرت با یک ماشین کلاسیک بسیار متفاوت خواهد بود. آسفالت 9 ، مجموعه ای از برترین اتومبیل ها را از برندهای معتبری همچون جیپ، فورد، مرسدس بنز، درنده، دوج، شورلت و … برای انتخاب گردآوری کرده تا تجربه ای منحصر به فرد را در رقابت با سایر اتومبیل ها داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Asphalt Xtreme را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Asphalt Xtreme :

– دارا بودن تعداد 35 اتومبیل فوق العاده جذاب از جمله سوپر اسپرت های مدرن، کامیون، وانت، اتومبیل های عضلانی آمریکایی و …

– دارا بودن استایل های گیم پلی متنوع برای هر مدل از وسایل نقلیه

– دارا بودن اتومبیل هایی از برندهای معروف و شناخته شده

– امکان بازی آنلاین با حریفان واقعی از سراسر دنیا

– قابلیت شخصی سازی و افزایش قدرت و توانایی های موتور اتومبیل و تغییرات ظاهری

– امکان بازی در 5 حالت مختلف ، 400 مأموریت در حالت Career Mode و ..

– تجربه ای فوق العاده جذاب و گرافیکی در میان بازی های اتومبیل رانی در اندروید

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Asphalt Xtreme 1 150x84 - دانلود بازی Asphalt Xtreme 0.0.8b - آسفالت اکسترم برای اندروید Asphalt Xtreme 2 150x84 - دانلود بازی Asphalt Xtreme 0.0.8b - آسفالت اکسترم برای اندروید Asphalt Xtreme 3 150x84 - دانلود بازی Asphalt Xtreme 0.0.8b - آسفالت اکسترم برای اندروید Asphalt Xtreme 4 150x84 - دانلود بازی Asphalt Xtreme 0.0.8b - آسفالت اکسترم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.21 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR