دانلود بازی Axe Climber 1.87 – صعود از قله‌های برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Axe Climber 1.87 - صعود از قله‌های برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Axe Climber برای اندروید

| بازی صعود از قله‌های برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Axe Climber 1.87 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Green Panda Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک تجربه هیجان‌انگیز و جذاب از سفر به کوهستان‌های مختلف از سراسر دنیا است. در این بازی، شما به عنوان یک کوهنورد کاربلد نقش‌آفرینی کرده و سعی خواهید کرد که به قله‌های مختلف از سراسر دنیا سفر کنید. بالا رفتن از کوه‌ها، نیازمند تجهیزات خاصی است که خوشبختانه در کوله‌پشتی شما، بسیاری از این تجهیزات یافت می‌شوند.

شما به عنوان یک کوهنورد حرفه‌ای، می‌توانید با استفاده از ابزارهای خود از قله‌ها بالا رفته و آن‌ها را یکی پس از دیگری فتح کنید. بر اساس توصیف سازنده این بازی، تنها 2 درصد از گیمرها موفق شده‌اند که تا مرحله آخر این بازی را پیش ببرند! شاید شما هم در نگاه اول تصور کنید که بالا رفتن از قله‌ها در این بازی کار چندان سختی نیست؛ ولی احتمالا چالش پیچیده‌ای را در پیش خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی، به جمع علاقه‌مندان به کوهنوردی در سراسر دنیا پیوسته و شانس خود را برای پشت سر گذاشتن کلیه مراحل بازی امتحان کنید. هم اکنون می توانید بازی Axe Climber را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Axe Climber :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده، خلاقانه و آسان برای یادگیری

– گرافیک مینیمال

– دارا بودن ده‌ها مرحله مهیج و چالش‌برانگیز

– توانایی صعود از ده‌ها قله و کوهستان مختلف از سراسر دنیا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Axe Climber1 85x150 - دانلود بازی Axe Climber 1.87 - صعود از قله‌های برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Axe Climber2 85x150 - دانلود بازی Axe Climber 1.87 - صعود از قله‌های برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Axe Climber3 85x150 - دانلود بازی Axe Climber 1.87 - صعود از قله‌های برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Axe Climber4 85x150 - دانلود بازی Axe Climber 1.87 - صعود از قله‌های برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR