دانلود IUWEsoft Windows Data Recovery Pro 13.8.0 – ریکاوری اطلاعات حذف شده

دانلود IUWEsoft Windows Data Recovery Pro 13.8.0 - ریکاوری اطلاعات حذف شده

 

دانلود IUWEsoft Windows Data Recovery Pro

| ریکاوری اطلاعات حذف شده |

 

IUWEsoft Windows Data Recovery Pro 13.8.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قوی برای سناریوهای مختلف حذف اطلاعات است. همانطور که می‌دانیم، بنا به دلایل‌ مختلف ممکن است هرکدام از ما بخشی از اطلاعات خود را از دست داده باشیم؛ از جمله‌ی این حالت‌ها می‌توان به حذف اتفاقی، حذف ناخواسته توسط برنامه‌ها، حمله ویروس‌های مخرب و … اشاره کرد. در هریک از این سناریوها، چیزی که در ابتدا به ذهن کاربر می‌رسد این است که اطلاعات وی برای همیشه از سیستم ناپدید شده و دیگر راهی برای دسترسی به آن نیست. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید به کمک آن، اطلاعات حذف شده خود از سیستم را بازیابی کنید؛ حتی اگر که آن را با روش Shift + Delete حذف کرده باشید!

با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی شما به راحتی می‌توانید اطلاعات حذف شده، فرمت شده و یا آسیب دیده در هارد درایو، هارد اکسترنال، مموری کارت، فلش درایو، حافظه دوربین و … را ریکاوری کنید. این نرم افزار، ضمن پشتیبانی کامل از سناریوهای مختلف حذف اطلاعات به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید به سادگی و سرعت دیتای حذف شده خود را از حافظه بازیابی و دوباره ذخیره کنید. به طور کلی این برنامه از هزاران فرمت دیجیتالی مختلف پشتیبانی می‌کند و از این روی، کاربر می‌تواند اطمینان داشته باشد که کلیه اطلاعات با بالاترین شانس ممکن قابل بازیابی خواهند بود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار IUWEsoft Windows Data Recovery Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار IUWEsoft Windows Data Recovery Pro :

– قابلیت بازیابی اطلاعات حذف شده

– امکان ریکاوری اطلاعات از هارد یا فلش فرمت شده

– قابلیت بازیابی پارتیشن‌های حذف شده

– پشتیبانی از هزاران فرمت مختلف نظیر Documents (DOC/DOCX, XLS/XLSX, PPT/PPTX, PDF, CWK, HTML/HTM, INDD, EPS, etc.); Graphics (JPG/JPEG, TIFF/TIF, PNG, BMP, GIF, PSD, CRW, CR2, NEF, ORF, SR2, MRW, DCR, WMF, RAW, SWF, SVG , RAF, DNG, etc.); Video (AVI, MOV, MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, MKV, ASF, FLV, SWF, MPG, RM/RMVB, MPEG, etc.); Audio (AIF/AIFF, M4A, MP3, WAV, WMA, APE, MID/MIDI, RealAudio, VQF, FLV, MKV, MPG, M4V, RM/RMVB, OGG, AAC, WMV,APE, etc.); Email (PST, DBX, EMLX, etc.(from Outlook, Outlook Express, etc.)

– امکان بازیابی انواع آرشیوهای 7Z, 7ZIP, APK, BZ2, BZIP, DIST, DMG, GZ, GZIP, ISO, PKG, TAR, ZIP, ZIPX

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IUWEsoft Windows Data Recovery Pro.cover1  300x197 - دانلود IUWEsoft Windows Data Recovery Pro 13.8.0 - ریکاوری اطلاعات حذف شده IUWEsoft Windows Data Recovery Pro.cover2  300x197 - دانلود IUWEsoft Windows Data Recovery Pro 13.8.0 - ریکاوری اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR