دانلود OldNewExplorer 1.1.9 – بهره‌مندی از امکانات ویندوز اکسپلورر کلاسیک در ویندوز 10

دانلود OldNewExplorer 1.1.9 - بهره‌مندی از امکانات ویندوز اکسپلورر کلاسیک در ویندوز 10

 

دانلود OldNewExplorer

| بهره‌مندی از امکانات ویندوز اکسپلورر کلاسیک در ویندوز 10 |

 

OldNewExplorer 1.1.9 نام یک ابزار کاربردی و جدید برای کاربرانی است که می‌خواهند از امکانات ویندوز اکسپلورر کلاسیک (ویندوز 7) در ویندوز 10 و ویندوز 8/8.1 بهره ببرند. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز 7 مایکروسافت تا حد بسیاری توانست رضایت اکثریت کاربران را به خود جلب کند. در صورتی که شما هم با وجود بروزرسانی به نسخه‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز، هنوز هم نسبت به تغییرات کلی آن در ویندوز اکسپلورر ناآشنا بوده و سبک و سیاق قدیمی آن را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از ابزار فعلی را از دست ندهید.

نرم افزار فعلی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید شکل و شمایل قدیمی ویندوز اکسپلورر را از Windows 7 به Windows 10/8.1/8 بیاورید. در واقع این برنامه امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید با همان سرعت و بهره‌وری سابق با این ابزار ویندوز ارتباط برقرار کنید. بنابراین در صورتی که استفاده از رابط کاربری فعلی ویندوز 10 برای شما باعث افت سرعت و یا بهره‌وری در امور می‌شود، بهتر است با استفاده از ابزار فعلی این قابلیت را به نسخه قبلی برگردانید. هم اکنون می توانید نرم افزار OldNewExplorer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OldNewExplorer :

– امکان بازگردانی نمای مربوط به دیوایس‌ها و درایوها

– قابلیت گروه‌بندی ساده پارتیشن‌ها جهت دسترسی آسان‌تر

– امکان بازگردانی نوار فرمان و ریبون در ویندوز اکسپلورر

– قابلیت بازگردانی نوار جزئیات در بخش پایین

– بهبود ظاهر کلی ویندوز اکسپلورر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OldNewExplorer.cover1  300x201 - دانلود OldNewExplorer 1.1.9 - بهره‌مندی از امکانات ویندوز اکسپلورر کلاسیک در ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 286 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR