دانلود DesktopIconToggle 1.4.0 – مخفی کردن سریع آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز

دانلود DesktopIconToggle 1.4.0 - مخفی کردن سریع آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز

 

دانلود DesktopIconToggle

| مخفی کردن سریع آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز |

 

DesktopIconToggle 1.4.0 نام یک ابزار ساده و کاربردی برای مخفی‌سازی سریع آیکون‌ها در دسکتاپ است. با این برنامه شما به آسانی می‌توانید در مواقع لازم، تنها با یک دبل کلیک کلیه آیکون‌های موجود در دسکتاپ خود را مخفی کرده و با انجام مجدد این کار آن‌ها را در دسکتاپ نمایش دهید. در راستای سازگاری هرچه بهتر سیستم‌عامل‌ها با نیاز کاربر، این روزها سعی شده تا نرم افزارهایی بسته به نیاز افراد توسعه داده شود تا به راحتی بتوان حتی وظایف پیچیده و زمان‌بر را هم ساده کرد. بدین ترتیب، این روزها کاربران به فرصت‌های متعددی برای مدیریت هرچه بهتر اطلاعات خود در سیستم دسترسی دارند. در این مطلب، یک ابزار جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند تجربه‌ی کاربری شما را در ویندوز بهینه کند.

از آنجا که در دنیای اینترنت این روزها تقریبا هرچیزی را می توان با مخاطبان به اشتراک گذاشت، طی چند سال اخیر شاهد حضور فعال استریمرهای بازی‌های کامپیوتری در فضای مجازی هستیم. این گیمرها معمولا تجربه ابتدا تا انتهای خود از یک بازی به‌خصوص را با دیگران به‌اشتراک می‌گذارند. اگر که بیننده‌ یا مخاطب یکی از این ویدیوها بوده باشید، احتمالا دیده‌اید که دسکتاپ این افراد معمولا خالی از هر گونه آیکون است. یا حتی اگر که ویدیوهای آموزش مجازی را دیده باشید، در بسیاری از موارد شاهد مواردی مشابه به این بوده‌اید. در این مطلب برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به یک دبل کلیک ساده در فضای خالی دسکتاپ، کلیه آیکون‌ها را مخفی می‌کند که بتوانید در استریم‌ها و یا آموزش‌های در حال تولید خود از این ویژگی به خوبی استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DesktopIconToggle را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DesktopIconToggle :

– امکان مخفی کردن سریع آیکون‌ها در دسکتاپ با دبل کلیک کردن

– عملکرد ساده و سریع با دبل کلیک بر روی فضای خالی دسکتاپ

– سازگاری با ویندوز 10 و ویندوز 11

– مناسب برای تهیه آموزش‌های مجازی، استریم آنلاین و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DesktopIconToggle.cover1  300x296 - دانلود DesktopIconToggle 1.4.0 - مخفی کردن سریع آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز DesktopIconToggle.cover2  300x169 - دانلود DesktopIconToggle 1.4.0 - مخفی کردن سریع آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR