دانلود بازی Kill Shot 3.7.5 – شلیک مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Kill Shot 2.5 - شلیک مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Kill Shot برای اندروید

| بازی شلیک مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Kill Shot 3.7.5 بازی جدید در سبک سری بازی های اکشن و اول شخص و متناسب گیمرهایی است که عاشق تیراندازی و شلیک با اسلحه های مدرن هستند ! در بازی Kill Shot شما در نقش یک مأمور مخفی برای اجرای مأموریت های خطرناک و کشنده وارد عمل می شوید ، در بازی شلیک مرگبار ، شما ضمن دسترسی به اسلحه های حرفه ای و مردن ، می توانید مهارت تیراندازی خود را تقویت و از آن برای اتمام مأموریت ها استفاده کنید. در بازی Kill Shot شما می توانید دشمنان خود را با استفاده از 65 اسلحه مختلف نابود کنید و سلاح های خود را در 4 کلاس گوناگون مورد استفاده قرار دهید.

به عمق مقر تروریست ها حمله کرده و آنان را از اجرای اهداف شوشان بازدارید ! نشانه تفنگ را بر روی هدف خودتان متمرکز کنید ، یک نفس عمیق و سپس شلیک ! در بازی شلیک مرگبار بیش از 400 مرحله نفس گیر گنجانده شده است که برای گذر از هریک از آنان نیازمند دقت و تمرکز بالایی هستید. این بازی دارای نقشه هایی منحصر به فرد و گرافیک محیطی بسیار عالی و 3 بعدی است. هم اکنون می توانید بازی Kill Shot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kill1 Kill3 Kill4 Kill2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 61/53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR