دانلود Hook 1.2.5.0 – نرم افزار مشاهده فایل های مایکروسافت ورد WORD

دانلود Hook 1.2.5.0 - نرم افزار مشاهده اسناد مایکروسافت ورد

 

دانلود Hook

| نرم افزار مشاهده فایل های مایکروسافت ورد WORD |

 

Hook 1.2.5.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور مشاهده فایل های مایکروسافت ورد (Microsoft Word) بدون نیاز به نصب بسته آفیس (Office) در ویندوز است. این برنامه، یک محیط گرافیکی ساده، سبک و زیبا را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید در آن فایل‌های متنی خود را مشاهده کنید. این نرم افزار از قابلیت باز کردن چندین فایل به شکل همزمان در تب‌هایی مجزا از هم پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن شما به راحتی می‌توانید فایل‌های خود برای مطالعه را باز کنید و در محیطی زیبا و منظم به بررسی آن بپردازید. از آنجا که مایکروسافت آفیس یک بسته محبوب و پرکاربرد در بین کاربران برای باز کردن اسناد DOC/DOCX است، در برخی مواقع نیاز به ابزاری احساس می‌شود که بتوان با اینگونه اسناد، همچون فایل‌های PDF رفتار کرد و صرفا امکان مطالعه اسناد ورد را به کاربر داد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای همین هدف در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم که در نوع خود یک ابزار بسیار عالی برای دسترسی به محتوای فایل‌های ورد محسوب می‌شود.

بعد از نصب، کاربر با یک محیط گرافیکی مدرن و زیبا مواجه خواهد شد که عناصر مختلف را به سبک قدیمی Metro و Fuent Design در کنار هم قرار داده و کاربر می‌تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. در بخش اسناد اخیر، کاربر می‌تواند فایل‌هایی که اخیرا باز کرده را به سادگی پیدا و مجددا به محتوای آن دسترسی پیدا کند. این نرم افزار با پشتیبانی از امکان مطالعه در شب و روز (دارک/لایت) یک محیط گرافیکی ویژه را برای مطالعه بهتر برای شما کاربران عزیز فراهم ساخته که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Hook را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hook :

– امکان مطالعه آسان فایل‌های ورد

– توانایی تبدیل Docx به HTML

– دارا بودن محیط گرافیکی مدرن و پشتیبانی از زبان‌های مختلف

– عدم نیاز به نصب بودن بسته‌ی مایکروسافت آفیس (Microsoft Office)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hook.cover1  300x233 - دانلود Hook 1.2.5.0 - نرم افزار مشاهده فایل های مایکروسافت ورد WORD Hook.cover2  300x233 - دانلود Hook 1.2.5.0 - نرم افزار مشاهده فایل های مایکروسافت ورد WORD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR