دانلود FileMove 24.02 – نرم افزار مدیریت و سازمان‌دهی خودکار تصاویر

دانلود FileMove 24.02 - نرم افزار مدیریت و سازمان‌دهی خودکار تصاویر

 

دانلود FileMove

| نرم افزار مدیریت و سازمان‌دهی خودکار تصاویر |

 

FileMove 24.02 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور سازماندهی خودکار تصاویر در پوشه‌های مختلف بر اساس تاریخ ایجاد آن‌هاست. اگر که شما نیز با گوشی موبایل خود عکس‌های زیادی را ثبت می‌کنید و همواره با این مشکل ماوجه هستید که حافظه‌ی داخلی دستگاه‌تان به سرعت پر می‌شود، تنها راه‌حل موجود این است که هر چند وقت یک بار، عکس‌های خود را به سیستم کامپیوتری خود منتقل کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد که هم تصاویر خود را در قالب نسخه بکاپ در سیستم داشته باشید و هم اینکه آن‌ها را به صورت سازمان‌یافته در سیستم خود مدیریت کنید. اما مشکلی که بسیاری با آن مواجهند، این است که مدیریت تصاویر و دسته‌بندی آن‌ها می‌تواند سخت و دشوار باشد و احتمالا پس از مدتی پیدا کردن عکس‌ها برایتان دشوار و پیچیده خواهد بود.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید فرآیند مدیریت و سازمان‌دهی تصاویر خود را به صورت خودکار انجام دهید؛ بدین صورت که این ابزار می‌تواند به شکل خودکار تصاویر شما را در پوشه‌هایی بر اساس تاریخ و زمان ایجاد مرتب کند. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان بوده و کاربران به سرعت می‌توانند با امکانات ساده‌ی آن آشنایی پیدا کرده و مجموعه‌های عکس خود را از این طریق مدیریت کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FileMove را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FileMove :

– امکان مدیریت آسان تصاویر در ویندوز

– قابلیت سازماندهی خودکار عکس‌ها بر اساس تاریخ و زمان ایجاد

– کارکرد سریع و خودکار بدون نیاز به دخالت کاربر

– کمک به نظم بیشتر مجموعه‌های عکس در سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FileMove.cover1  257x300 - دانلود FileMove 24.02 - نرم افزار مدیریت و سازمان‌دهی خودکار تصاویر FileMove.cover2  300x138 - دانلود FileMove 24.02 - نرم افزار مدیریت و سازمان‌دهی خودکار تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR